28.bölüm

1.4K 72 19
                                    

    ♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♧♡♧♡♧

    ♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♧♡♧♡♧

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

Bölüm 28.

    ♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

Önceki bölümden kesit :
Şimdi Helını almak için gelirler mi ? Paşa ağa gelmişti Kutay ağa da gelir miydi ?

Hele kuzenleri ?

Onlarda belli ki az değildi

Helın şimdi geri mi dönecekti ?

Amerikaya gidecek miydi ?

Onlarla konuşmadan mı gidecekti ?

Peki ya Demirle ?

Demire bir şans verecek mi ?

Dağılan ailemi nasıl toparlayacaktım ?

En önemlisi de kızım bizi affedecek miydi ?

Peki Akay soy ismini kullanması ?

   ♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

Sinirden ellerim titrerken kendime engel olamayıp arabanın lastiğine tekme attım .

Hızla arkamı dönüp onlara baktığımda yüzlerindeki merak ve endişe duygusu sinir kat sayımı daha da artırdı .

Önce yapsınlar yapacaklarını sonrada kırdım mı diye endişelensinler . Ne bekliyordunuz ? NE?!

Fark ettirmeden Giraylarla gelen kormalardan aldığım silahi adama geri firlatıp önüme döndüm

"Ya neden ya ?!, ben ne yaptım size ? Hayatıma girdiğiniz şu bir kaç ay içinde beni parçalara böldünüz !!

Yakında atomlarıma ordandan molekullerim bölüneceğim daha ne istiyorsunuz benden ?! Çekip gitmemle sizi arkamda bıraktım ben neden anlamıyorsunuz ?! Fizikçininde acısını betinlemesi ayrı bir cins oluyor arkadaş.

Gittiysem siz beni ilgilendirmezsiniz artık . Ya niye beni arıyorsunuz ?!

Ya sen ba-.... sen , sen guya bu işten yiğenini kurtaramazdın değil mi ?

Ya sen Hakkı amca ?! Oğlunu bu işin içinden çekip alamazdın öyle mi ?! "

Haldun beyin "kı-"

"YETER ! KIZIM DEMEYİN BANA ! NE KIZIMI YA ?! SİZ KIZINIZA BÖYLEMİ DAVRANIYORUNUZ ?! GELDİĞİM GÜNDEN BERİ SİZDEN ÇOK ÇEKTİM . HATA BENDE GELMEYECEKTİM TANIMAYACAKTIM SİZİ ! SUÇ BENİM DEĞİL Mİ ? AH BENİM SALAKLIĞIM İŞTE !!! OROSPU DAMGASI YEDİM Mİ?! YEDİM ! EVDEN KOVULDUM MU ?! KOVULDUM ! NE YAPSANIZ AFFETİM AMA YETER ?! RAHAT BIRAKIN BENİ ! Daha ne yapacaksınız ?! Yetmedi mi ya ?! Her hatanızı affettim . Şu kızdan çok çekmiştir dedim alttan aldım . Sizin yüzünüzden iki yıldır kullanmadığım ilaçları aldım ya ben . Daha ne gibi zarar vereceksiniz bana ? Yalan söylediniz affettim oğlunuz beni suçladı yine sessiz kaldım . Hayatımda olmadığınız günleri çok özledim ben . Paşa dedemle gezmeyi kahveye gitmeyi . Sinayla film izlemeyi . Boranla futbool oynamayı. Sefayla gece yıldızları izlemeyi . Bartınla şarkı söylemeyi abilerimle basket oynamayı Kutay dedemle atış talimi yapmayı esasta geceleri annemin koynunda uyumayı çok özledim !! " galiba sinir krizi geçirecektim .

Rengarenk Acılar  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin