31.bölüm

1K 68 11
                                    

♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

Bölüm 31.

♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

Önceki bölümden kesit : Üçününde kaşı çatılsada Mertle Arsın sessizce onaylayıp dışarı çıktı Pamir ise "Neden ? Ne söyleyeceksen bize de söyle işte " diye söylenmeye baçladığında .

Helın ona öyle soğuk bakmıştı ki , daha önce onun böyle baktığını hiç hatırlamıyordu .

Cevabını almış sessizce ve düşünceleri ile beraber odadan çıkmıştı.

" Evet Helın hanım ......."

♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

" Evet Helın hanım , söyle bakalım neden yalan söylüyorsun ve ayrıca da hatırlıyorsun ?"

" Evet Gürkan abi hatırlıyorum , böyle yapmak istiyorum , böylesi daha iyi olacak yani ..... şimdilik "

"Peki , Safir ve Rüzgarın öldüğünü bildiğin halde neden ne zaman gelecekler diye soruyorsun ?"

" inanmaları gerekmez mi ? Her şeyi hatırlıyorum . Buna kafa yorarlarsa hareketlerimden kuşkulanmazlar "

" tıp okumaya ne dersin ?"

"Maalesef derim "

"Akıllıca bir fikir ama kusursuz değil . Tamam "

"Şimdi semde bana yardımıcı olursan sevinirim " dedim şirince sırıtarak

"Anlaştık, ama tıp okumayı bir düşün , senin gibi zeki biri tıp okmayacak? , hiç "

"Gürkancım karıştırmasak oraları " deyip kollarımı açtım ne zamandır görmüyordum özlemişim ayrıca hatırlamak güzeldi .

Düşüncemi dile getirdim

" seni hatırlamak güzel "

"Sadece beni mi ?"

" ve de Pamiri yani "

"Tamam tamam , ama unutma bu yaptığın şey yüzünden tüm acılarının üzerine çarşaf serip hep mutluymuşsun gibi davranmak zorundasın . Bu piskolojini bir çok yönde etkileye bilir "

"Anlıyorum , ama benim hayatım benim kararım . Rengarenk acılar işte "

"Tamam ortak , bundan sonra bu yolda beraberiz . Bir ara buluşalım neden bu yolu seçtiğini anlatırsın belki ? Şimdiye kadar hiç kaçmayı seçtiğini görmemiştim "

Rengarenk Acılar  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin