24.bölüm

1.5K 84 21
                                    

    ♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

    ♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   ♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

Bölüm 24.

   ♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

Önceki bölümden kesit : "Hayır abi sadece sizi çok özledim" dedim.

"Bizde seni özledik Meleğim ne zaman geleceksiniz?" Diye sordu.

"Bilmiyorum. Dedem orada mı hâlâ ?" dedim.

"Evet ." Dedi . Arkadan bir ses geldi .

"..."

    ♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

"Ulan hayırsız, Helınla mı konuşuyorsun ?" Diyen dedemin sesini duyduğumda panik yapmıştım .

"Hayır dede Ahmetle konuşuyorum " demişti Dedemden ses gelmeyince inanmadığına anlamıştım.

"Abi başkasıyla konuşuyormuş gibi yap sonrada kapat " dedim .

"Evet Ahmet gelince konuşuruz" demesinden oyuna ayak uyduracağını anlamıştım .

"Abim şimdi kapatıyorum görüşürüz Sizi çok seviyorum" dİyip kapattım .

"Bende" diyemezdi dedem yanımdaydı.

Off bu iş gittikce canımı sıkmaya başlamıştı,sakinleşmeden konuşursak ortalığı ayağa kaldıracağı kesindi.

Paşa dedem ismi gibi kendiside paşaydı. Beni çok severdi baba demeye bin şahit isteyen adamın babası olması garipti .

Dedem gibi birinden böyle bir evlat ? hiç yani olacak iş değildi.

Canım sıkılmıştı dedemden bir şey saklamak ona yalan söylemek beni üzüyordu .

Somurtarak salona geçtim herkes burdaydı .

Bu sefer geçip Selim abimin kucağına oturdum uzak kalmıştık ne zamandır.
Başımı boynuna gömüp " açım ben "diye homurdandım.

Selim abim gülüp " hadi o zaman başlayalım" deyip dedeme baktı oda bizi onaylayınca afiyet olsun demesi ile yemeğe başkamıştık. Babannemin yokluğu gözüme çarpmıştı.

Dedeme " babannem nerde ?" Diye sorduğumda " diğer köye gitti kızım ahiretliğiyle buluşacakmış iki güne gelir nasıl olsa geldiğinde ahiretliği ve sıpalarınıda getirecek diye homurdandı.

Bu haline güldüğümde masadaki erkeklerin pek sevinmediğini fark etmiştim .

"Ne oldu niye somurtuyor sunuz ?"diye sordum .

Rengarenk Acılar  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin