♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡
♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡
Bölüm 27.
♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡
Önceki bölümden kesit :
Arabadan inip bahçe kapısından içeri girdiğimde Giray koşarak boynuma atlamış ve " Kurtar beni Helın bunlar beni o cadaloz karıya yar edecekler !Sen beni o karıya yar etmezsin değil mi ha ?" Diye sızlanmaya başlamış sona doğruda ağıt yakarak devam etmişti.
♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡
"Size inanamıyorum yani . Sırf dönmem için yaptığınız şey ... bu konuyu haledelim şimdilik sonrasınıda konuşuruz "dedim sinirle .
Ama öncelikle "bu kimin planıydı ?"
Herkez Barana baktığında ona 'sende mi brütüs be ' bakışlarımı yollamıştım .
Olan şu salak Giray Baranın planına uyup komşuluktaki bir aşiretin çatısındaki saksıyı kırmıştı .
Adamlarda gelsin kızı istesin diye baskı yapıyormuş .
"Sanki bensiz yapamayacaksınız. Aranızda bilmem kaç polis kaç avukat var .
Onu geçtim aşiretsiniz gücünüz yetmiyor sanki çocuk mu kandırıyorsunuz ?!" diye söylenerek ilerliyordum ki telefonum çaldı .
"Büyük Adam arıyor ~"
"Alo Helın araba konumun Aksoyların evinde olduğun gözüküyor ?"
"Evet abi geri dönmek zorunda kaldım "
"..."
"..."
"..."
"Tamam görüşürüz abi "
Konuyu kısaca anlatıp onu sonra arayacağımı söyledim.
1 saat sonra ~
Şimdi Şahinbey konağında salonunda oturuyorduq.
Girayın kırdığı testinin sahibi Tülin maşAllah maşAllah yani turnayı gözünden vurmuşlardı .
Aslında Turna onları vurmuştu ama onlarda karşılığında turnanın gözünü oymuştu ...
Kıza ne güzel ne de çirkin normal bir kızdı ama gelene kadar hakkında duyduğum şeyler yüzünden nasıl bir belaya düştüğümüzü düşünmüyor değildim .
Kızın itici bakışları ah dayanamayıp yola bilirdim şu an onu bir de Girayı süzmesi yok mu agh delirecektim .
Bir de geldiğimizden beri beni süzmekten bıkmayan kızın abisi vardı .
Gerçektende rahatsız ediciydi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rengarenk Acılar
Novela JuvenilYarı düzenlendi ♧ 17 yıl öncesinde karıştırılan biri masum biri suçlu olacak küçük kiz çocuklarına , 17 yıl sonrasında yani şimdi gerçekler ortaya çıktıktan sonra neler olacağını merak ediyor musunuz ? O halde gelin bakalım .... •Helın öz ailesine...