♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡
♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♤♧♤♧♤♧♤
Bölüm22.
♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡
Önceki bölümden kesit : Erkeklerden homurtu yükselince bende pis pis sırıtıp "hadi gidelim" dedim . Hazırlanıp benim arabayla gidecektik .
AVM kapısından girerken hadi Bismillah dedim ve girdim .
♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡
Beş saat sonra :
Tamı tamına beş saatdir geziyorduk"Anne ya "dedim yorulmuştum artık .
"Ne oldu kızım ?" Diye sordu sonunda bir durmuştu.
"Yoruldum gidelim artık " dedim .
Zeliha yengem " kızım daha sana elbise bakmadık ayrıca girdiğimiz her mağazadan 5-10 poşetle çıktın hepside şort kot ceket t-shirt sweat ayakkabı felan etek alsaydın kombinlerdik " dedi.
"Yenge ben halederim beğenmezsenizde gelip sizin şu beğendiğiniz bebek mavisi elbiseyi alırım ama artık gidelim ,Vallaha yoruldum bak " dedim .
"Tamam hadi gidelim" dedi Gül yengem canım yengem be.
Yeşim yenge de bizi onayladığında konağa geri dönmüştük.
Sonunda
Poşetleri taşırken kolum koptu ama kendimkileri arabada bırakmıştım ,gerekli olanları alarak içeri girdiğimizde üzerimden tir gibi Giray geçti .
"Açık bir şey almadınız değil mi ?"
"Öküz bir çekil,çekil şurdan aaa" deyip ittirdim .
"Yorulmuşum zaten " deyip kanepeye çöktüm babamlar bana gülerken tip tip onlara baktım ."Tabi siz beş saattir mağaza mağaza gezmiyorsunuz " dedim.
Babam başımdan öpüp " biz her zaman aynı şeyi yaşıyoruz kızım "dedi.
"Doğru ya unutmuşum " deyip güldüm . Onlar hep bir aradaydılar zaten sonradan gelen bendim...
"Ne aldınız?" Diye sordu Aran .
"Bak abla kısaysa giyme boşuna zaten evden çıkamazsın" dedi Kuzey .
"Kuzey haklı güzelim çok açık bir şey değildir umarım" dedi Daktır Selim .
"Selime katılıyorum" dedi Atakan .
" umarım düzgün bir şey almışsındır " dedi Baran müsreftesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rengarenk Acılar
Teen FictionYarı düzenlendi ♧ 17 yıl öncesinde karıştırılan biri masum biri suçlu olacak küçük kiz çocuklarına , 17 yıl sonrasında yani şimdi gerçekler ortaya çıktıktan sonra neler olacağını merak ediyor musunuz ? O halde gelin bakalım .... •Helın öz ailesine...