6.bölüm

7.1K 240 32
                                    

♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

Önceki bölümden kesit :

Her zamanki gibi güzel bir kahvaltı yapıp çantamı da alarak evden çıkmıştım .

Motora binip okula geldim

♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

Bölüm. 6

♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

Yine bazılarının gözleri üzerimdeydi . Ne zaman gözler üzerimden çekilecekti YaRabbim ?

Söylene söylene sınıfa çıkıp Arasımın yanına geçip oturdum bana sarılıp " bu gün gidelim mi ya grafiti yapmaya ?" Diye sordu .

"Bende bir düşüneyim dün annemlerleyim, bu gün bir eve gitmem lazım eve geçeyim söylerim . Belki Aranlarıda alırım " dedim .

" tamam anka nasıl istersen " dedi .
Anka , hikayesini sevdiğim için arada sırada bana böyle seslenirdi. Takıntı olmuştu çocukluğumdan .

Gülümseyerek "Yerim lan seni" dedim . Bir birimize 3- 4 saniye biz neyin kafasını yaşıyoruz bakışı atıp gülmeye başladık .

Nasıl güldüysek artık neredeyse tüm sınıf bize dönmüştı .

Cihan'a baktığımda gülerek bizi izliyordu ona el salladığım sırada Aras elime 'pat' diye bir tane yapıştırmışdı ona tip tip bakıp önüme döndüm .

Hoca sınıfa girdiğinde, etrafa göz gezdirdi , Aras ve bizimkilerden kendini tanıtmasını istediyinde  kendilerini tanıtıp, oturdular .

Hoca bu kez bana bakıp ' sen tanıt kendini ' deyince bende ayağa kalkıp " Helın , Akay lisesinden" dedim ve oturdum .

Hoca tek kaşını kaldırıp " bu kadar mı ?" Dedi .

Bende" evet bu kadar" deyip kafamı sıraya koydum .

" bu ne saygısızlık . Benimle konuşurken ayağa kalkman lazım , ben sana otur dedim mi ? Hemen müdürün odasına !!" Dedi .

" Hoca konuşurken ayağa kalkmadım diye saygısız olmadım eğer gözlerinize bakmadan konuşsaydım saygısız olurdum . Saygı istiyorsanız da hak etmeniz gerekir saygı hak edene duyulur " sınıftan çıktım .

Müdürün odasına geldiğimde kapıyı çaldım ve içeri girdim .

Müdür " otur kızım " dedi bende geçip oturdum .

"  Hocam ,hoca sınıfa girdi." diye anlattım Hoca baştan sona dinledi .

Bir az düşünüp " Ayağa kalkman gerekirdi sen sınıfa geç ben konuşurum hocanla. Hocaya müdür bey dersten sonra sizi odasında bekliyor dersin " dedi .

Rengarenk Acılar  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin