♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡
♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡
Bölüm 3.
♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡
Önceki bölümden kesit :
1.kata geldiğimde aşağıdan sesler geliyordu .♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡
İnip baktığımda tam tamına altı adet adam .
Adet mi ? Tamam kişi olsun . Oy kardeşim o çene kemiği Allah vergisi mi ? sanırım bunlar biolojik abilerimdi herneyse .
Aslı hanım içlerinden birine sarılmış " hoş geldiniz oğlummm" diyordu .
Ben tam arkamı dönüp gidecektim ki , Haldun bey bana "Helın kızım gel abilerinle tanış " dedi .
Bende ağır hareketlerle arkamı dönüp yavru köpek bakışı attım ama yemedi galiba ? Evet yememiş.
Gerçi yavru orangutan bakışıda atmışta olabilirdim yanıma gelip beni salona doğru çekti .
Biz Haldun beyle ikili koltukta otururken diğerleride oturmuştu Aslı hanım bana dönüp .
"Bu en büyük abin Atakan 25 yaşında, CEO .
bu 2. En büyük abin Can 24 yaşında . Mimar ,
bu 3. En büyük abin Selim 23 yaşında.
Doktor.
Bu 4. en büyük abin Baran 22 yaşında. Bilgisayar mühendisliği okuyor .
Bu 5. En büyük abin Akın 21 yaşında Mühendislik okuyor .
Ve bu da ikizin Aran " dedi."Çocuklar bu da kardeşiniz Helın " dedi ve işte ne olduysa o an oldu .
Baran " Bu kız bızım kardeşimiz değil!'' diye bağırdı .
Aran da ona hak vererek "Abim haklı anne bu kız benim ikizim değil " dedi .
Ben mi ? ben ise sakin ifadesiz gözlerle onları izliyordum ,ama bu sakinlik hiç hayrıalamet değildi .
Tâ ki Baranın " o da o kız gibi şey işte nesini anlamıyorsunuz ? Melisadan az mı çektiniz bir de bunu getirdiniz ha?!'' diye bağırana kadar .
Sakinim .Sakinim . Ne Sakini lan ?!
" Bana bak ! Doğru konuş lan, senin karşında altına aldığın kızlardan biri yok ,Üstü kapalı söylemekle olmuyor açık konuşsana . Sanki ben meraklıyım , kendi istediğimden geldim ya ben buraya , sanki benim evim yoktu da ben buraya geldim .
Benim beni isteyen ailem ve iki tane de abim var zaten ,fazlasina gerk yok, ehm ben buraya sırf Haldun beyin ufak çaplı tehditi yüzünden geldim . Reşit olunca da gideceğim za-a-ten b-beni i-sstem-miyor-sanız görmezden ge-gelir-siniz olu-u-ur. Ben s-siz-ze öy-yle yap-pacağım " dedim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rengarenk Acılar
Teen FictionYarı düzenlendi ♧ 17 yıl öncesinde karıştırılan biri masum biri suçlu olacak küçük kiz çocuklarına , 17 yıl sonrasında yani şimdi gerçekler ortaya çıktıktan sonra neler olacağını merak ediyor musunuz ? O halde gelin bakalım .... •Helın öz ailesine...