♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡
♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡
Bölüm 26.
♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡
Önceki bölümden kesit : Türkiyede de uzundu ama Amerikaysa onun alanıydı iyiydi her şeyden haberi olurdu.
Ne yapacaktım ben ?
♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡
Pamir'den :
Az önce toplantıdan çıktıktan sonra aldığım haberin güzelliğinden heyecanından kalpten gide bilirdim.
Helın ... güzelim Amerikaya gelecekti.
Onunda iki yıl önce tanışmıştık 15 yaşındaydı bense 19 ilk görüşte aşık olmuştum.
Çok küçüktü diye bilirsiniz ama çocuksu bir sevdayla tutulmuştum ben ona ...
Dedemin yanında eğitim alırken karşılaşmıştım .
Dedemin aslında benden haberi yoktu babam olacak o şerefsiz beni her kezden saklamış şimdiye kadar gizli gizli büyütmüştü.
Onun öldüğünü duyduğumda Dedeme yaklaşmış fakat torunu olduğumu söylememiştim .
O huzur evinde kalırken bir gün dolaşmaya çıkmış bastonla yürürken dedemle hüsumetleri olan adamlar ona çarpıb kaçmayı düşünüyormuşlar ve bunu son anda fark eden Helın onu ezilmekten kurtarmıştı.
Dedem ona minnettarlığını bildirmek için bir sürü şey yapmıştı ama o hiç birini kabul etmemişti .
Helın kendi gibi güzel temiz bir kalbi vardı.
Geçen zamanlarda Dedemi ziyarete gelip gitmiş onunla dede torun gibi olmuşlardı, çok sonradan ortaya çıkmıştı dedelerin askerlik arkadaşı oldukları .
Beni yanına alan İsmet dedem bana eğitim aldırırken Helın spor salonun gelmişti rapor vermek için o zaman görmüştüm onu ilk .
Beyaz bodisi siyah deri ceket ve taytı ile nefes kesici bir güzellikteydi.
Zaman geçtikçe tanıştık arkadaşları vardı Safir, Rüzgar ve Melek .
Melek ablası gibiydi 20 yaşındaydı hepimizden büyüktü, yaşasaydı abisi Mert ile evleneceklerdi.
Safir ve Rüzgara o zamanlar benimle yaşıtlardı ikisinin çok güzel giden bir ilişkisi vardı Helınada kardeşleri gibi davranırlardı 19 yaşındaydılar daha .
Yaptığımız işler teklikeliydi fakat her saniye can almazdı ama alma gibi bir ihtimalide vardı .
Bu yüzden dedem antrenmanlarımızı sıkı tutar bizi her türlü zorlukla karşılaştırıdı. Tek biz değildik Helının abileri ikizler de bu testlere tabi tutulurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rengarenk Acılar
Teen FictionYarı düzenlendi ♧ 17 yıl öncesinde karıştırılan biri masum biri suçlu olacak küçük kiz çocuklarına , 17 yıl sonrasında yani şimdi gerçekler ortaya çıktıktan sonra neler olacağını merak ediyor musunuz ? O halde gelin bakalım .... •Helın öz ailesine...