CAVE - Mother's Daughter
Mutfak çekmecesini açıp tirbuşonu elime aldım ve çekmeceyi geri kapattım.Birkaç saat önce uçaktan inmiştik ve direkt Tony'nin evine gelmiştik. Pepper'da birazdan burada olacaktı ve durumu anlatacaktı.
Derin bir nefes aldım ve tekrardan Tony'nin yanına döndüm. Koltuğa oturmuş kırmızı kapaklı bir dosyaya bakıyordu.
Olduğum yerde durup kısa bir süreliğine ona bakındım. Zaten her haliyle muhteşem bir adamdı ama bir şeye odaklanmışken aşırı seksi görünüyordu.
Önündeki sehpaya tirbuşonu bıraktıktan sonra başımı eğip ne okuduğuna baktım.
Dosyayı yan tarafına doğru fırlattı ve beni bileğimden yakalayıp kucağına doğru çekti. Kıkırdarken bacaklarımı yan tarafa doğru attım ve onunla aramda duran kolumu boynuna doladım. Gözlerini kapatıp yüzünü boyun girintime gömdü.
Kokumu içime çektikten sonra "Pepper hemen gelir mi?" diye mırıldandığında sesi boğuk çıktığı için sırıttım "Ne için sorduğuna göre değişir."
"Bence biliyorsun." dedikten sonra alt dudağının iç kısmını boynumda yukarı doğru hareketlendirdi.
Çene kemiklerimin hemen altında durup oraya bir öpücük bıraktı ve "Benim kıyafetlerimin içindeyken gözüme daha çekici geliyorsun, Bayan Bouquet." diye fısıldadı.
Başımı biraz geriye doğru çekip güzel gözlerine doğru baktım, uçak yolculuğu boyunca uyuduğumuz için hafiften yüzü şişmişti.
"Sende bir şeye odaklandığında gözüme daha çekici geliyorsun." diye fısıldadım ve burnumu burnuna sürttüm.
Kısa bir süre dudaklarıma baktıktan sonra gözlerini benimkilere çıkarttı ve "Çalışma masasında yapabileceğimiz çok eğlenceli şeyler var sanırım." dedi.
"Hoş geldiniz, Bayan Potts."
Jarvis'in sesiyle ayağa kalkmak için hamlede bulunacaktım ki Tony belimdeki koluyla beni sıkıca sardı ve kalkmamı engelledi.
"Yanlış bir zamanda mı geldim?" diyen Pepper'ın sesi oturma odasını doldurduğunda Tony'e kötü kötü baktıktan sonra başımı Pepper'a doğru çevirdim.
"Kalkamadığım için kusura bakma canım." diye söylendim ve kolumu tekrardan Tony'nin boynuna attım. Aslında bulunduğumuz pozisyon gayet hoşuma gitmişti, sadece ayıp olmasın diye böyle tepki vermiştim.
Tony'e doğru biraz yaslandım ve gülümsemeye çalıştım "Tebrik ederim, hamileymişsin." diye mırıldandığımda Pepper'ın gözleri hızlıca yaşlarla doldu.
Tepkisiyle kaşlarım hızla çatılırken Pepper elinin tersiyle gözlerini kuruladı ve kocaman gülümsedi "Teşekkür ederim."
"Nasıl oldu bunlar, siz Jake ile ayrılmamış mıydınız?" diye yeni bir soru yönelttiğimde gözlerini kırpıştırıp "Aslında biz barışmıştık, aldatma olayını ben yanlış anlamışım." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAVE → Tony Stark
FanfictionTony Stark, 2008 yılında Afganistan'da kaçırıldığında birkaç dil bilen Doktor Angelique'de onunla birlikte esir alınır. Mağarada başlayan bu kader yoldaşlığının evlerine döndüklerinde nasıl bir hal alacağını ikiside bilmiyordu. Emin oldukları tek şe...