CAVE - Don't Die
Yaklaşık bir saat önce Tony'e geleceğimi söylemiştim ki birkaç dakika daha erken gelip kapının önüne geldiğimde kapı kendiliğinden açılınca gülümsedim ve içeri girdim.
Salona bakındığımda onu göremeyince omuz silktim ve garaja inen merdivenlere ilerledim. Merdivenlerden indiğim sırada Pepper'ın sesini duyduğumda yavaşladım "Bunu senden başka kimseden isteyemem, Pepper." diyen Tony ile olduğum yerde durdum, sanırım özel bir şey konuşuyorlardı.
"Son yapılmış nakillerin faturasını çıkaracaksın. Bu kablolu eş güvenlik cihazına kaydet." dediğinde aşağı inip kırık kapının önünde durdum "Yönetici dosyalarında ya da hayalet sürücüdedir. En küçük numaralı başlılara bakman gerek." dediğinde Pepper avucundaki cihazı sıkarken "O bilgilerle ne yapmayı planlıyorsun?" diye sorduğunda kaşlarımı çattım, yeniden silahlarının peşine düşecek olmalıydı.
"Yine aynı şeyi." deyip birkaç düğmeyle uğraşırken "El altından silah satıyorlar, buna engel olacağım." deyip makinadan uzaklaşırken "Silahlarımı bulup yok edeceğim." diye mırıldandı.
"Tony ne istersen yaparım biliyorsun ama bunu değil, kendini öldürteceksin." dediğinde bilerek camlara basıp ses çıkardığımda ikiside bana döndüğünde "Merhaba, ben yukarıdayım." deyip baş parmağımla tavanı işaret ettiğimde Tony elini havada önemli değil der gibi salladı "Bilmediğin bir şey konuşmuyoruz." dedi.
İlerleyip Pepper'ın yanında durduğumda yüzündeki gergin ifadeyi bozmadan tekrar Tony'e döndü "Gerekirse istifa ederim." deyip elindeki cihazı masaya attığında yutkunup bir adım geri çekildim. Keşke yukarıda bekleseydim.
"Benim yüzümden zarar gören insanları korumaya karar verdim diye gidecek misin?" dediğinde Pepper yeniden ona doğru döndü "Kendini öldürtmene yardım edemem." diye tekrarladığında Tony, sandalyesine oturup "Nedenim olmasaydı, şu anda hayatta olamazdım." deyip yeniden Pepper'a baktı.
"Ben deli değilim Pepper." deyip başını iki yana salladı "Sonunda ne yapmam gerektiğini biliyorum ve bütün kalbimle doğru olduğuna inanıyorum." dediğinde Pepper'a döndüm.
Sıkıntıyla bir nefes alıp bana döndü "Sen bunu onaylıyor musun?" diye sorduğunda alt dudağımı sarkıtıp omuz silktim "El altından satılan silahlar yüzünden ölen insanları gördüğüm için, evet." deyip alt dudağımı ıslattım "Orada beş dakika olsaydın bile neden yapması gerektiğini anlardın." dediğimde derin bir nefes alıp az önce attığı cihazı geri aldı ve "Obadiah şirketten ayrılmıyor, onu oyalayacak birine ihtiyacım var." dedi.
Tony derin bir nefes alırken "Ben çağırsam gelmez." dediğinde kısa bir an düşündükten sonra "Ben oyalayabilirim ama fazla değil." dedim.
Tony "Saçmalama." deyip itiraz edince gözlerimi devirdim "Niye, yardımcı olamaz mıyım? İzin vermeyeceksen eve gideceğim." dediğimde başını iki yana salladı "Gidebilirsin çünkü izin vermeyeceğim, güzelim." dediğinde gözlerimi kısıp başımı aşağı yukarı salladım ve arkamı döndüm. Pepper'a gizlice göz kırptıktan sonra garajdan çıkarken anlamasını umdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAVE → Tony Stark
FanfictionTony Stark, 2008 yılında Afganistan'da kaçırıldığında birkaç dil bilen Doktor Angelique'de onunla birlikte esir alınır. Mağarada başlayan bu kader yoldaşlığının evlerine döndüklerinde nasıl bir hal alacağını ikiside bilmiyordu. Emin oldukları tek şe...