→ 7

1.7K 152 28
                                    




CAVE - I Want More

Bende onun dudaklarına kısaca baktıktan sonra gözlerimi sıkıca kapatıp "Biraz hava almalıyım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bende onun dudaklarına kısaca baktıktan sonra gözlerimi sıkıca kapatıp "Biraz hava almalıyım." dediğimde "Tabii, alalım." dediğinde elimi bıraktı ve belimi kavrayıp yan yana terasa çıkmamızı sağladı.

Buralar kalabalık olduğu için sesimi çıkarmasamda boş terasa çıktığımız gibi ondan uzaklaşıp karnımı metal korkuluklara yasladım ve ellerimle kendime yelpaze gibi sallarken kendime hava yapmaya çalıştım.

Yan tarafıma bana bakacak şekilde yaslanıp dirseğini metal korkuluğa yasladığında omzumun üstünden ona baktım, istediğim bana alayla bakması hatta dalga geçmesiydi ama o beni içerideki gibi ilgiyle izliyordu.

Alt dudağımı dişleyip önümde döndüm ve dalgalı sarı saçlarımı sağ tarafıma atarak ensemin rüzgarı hissetmesini sağladım, bana o kadar alışık olmadığım bir şekilde bakıyordu ki bedenim saçma tepkiler veriyordu.

Ellerimi önümdeki soğuk metale yaslayıp ona baktığımda hala aynı şekilde bakıyordu dudaklarımı ıslatıp vücudumu ona çevirdim "Garip bakıyorsun, Tony." dediğimde bu sefer adını söylemek o kadar garip hissettirmemişti.

"Nasıl garip?" diye sorduğunda sesinde hafiften eğlenen bir tını vardı, elimi kaldırıp işaret parmağımla hayali birkaç daire çizerken "Bu bakış işte, benimle flört mü ediyorsun?" diye sorduğumda kısa bir süreliğine gözlerimi kapattım, hayır sadece eğleniyorum demesini duymak istediğimi kendime kabul ettirmeye çalıştım. Ah! Kendimi kandırıyorum resmen.

Gözlerimi tekrar açıp ona baktığımda omuz silkti "Seni etkilemeye çalışacağımı söylemiştim." dediğinde gözlerimi kıstım "Eğlenmeye falan mı çalışıyorsun?" diye sordum dilime hakim olamayarak. Kesinlikle cevabı ne olursa olsun hazır değildim. Çünkü ciddiyse de şaka yapıyorsa da bir tepki vermem gerekiyordu ve kafam şu an tepki verebilecek kadar sağlıklı çalışmıyordu.

"Seni etkilemek istedim ve gördüğüm kadarıyla başardım." deyip yüzünü biraz yüzüme yaklaştırdı "Şimdi biraz daha fazlasını istiyorum." dediğinde hızlı çarpan kalbimle birkaç saniye hareket edemesem de cevabı kafamdaki süzgeçten geçince kaşlarımı çattım, sadece canı istiyor diye mi?

Bir şey söylemeden önüme dönüp bina manzarasını izlemeye başladım "Üzgünüm ben hayatıma o şekilde yön veremem." dedim ve derin bir nefes aldım. Daha fazlası, daha fazlası, daha fazlası olduktan sonra bir anda sıkılırsa ben ne olacağım?

Kinci ve takıntılı bir insan olarak Tony Stark öylece hayatımdan çıkıp giderse ne yapabilirim ki? Büyük ihtimalle bir önceki ilişkim bittiğinde olduğu gibi hayatıma girmesine izin verdiğim için kendimden nefret eder yeniden hayatımı tehlikeye atacak şeyler yapardım. Kesinlikle intihar etmekten falan bahsetmiyorum, gönüllü doktorluktan bahsediyorum. Gerçi bir bakıma onunda intihardan çok az farkı vardı.

CAVE → Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin