𝙾𝚞𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚖𝚎𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚖𝚘𝚖𝚎𝚗𝚝. 𝚂𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢 𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗. 𝙻𝚒𝚔𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚊 𝚔𝚎𝚢 𝚑𝚒𝚝𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚕𝚘𝚌𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚕𝚒𝚌𝚔𝚜 𝚘𝚗𝚎.
Daniel Ricciardo
Az eső halkan kopogott a fekete üvegen, ezzel is a tudtunkra adva, hogy itt igen komoly zápor van. Alapesetben Anglia egy igen gyönyörű hely, csak túl sok itt az esőzés. Tél révén nem a hó, sokkal inkább az eső szakad. Milyen jó, nem? Legalább nem kell majd el lapátolnom a havat a felhajtóról. Ezzel is előrébb vagyok!
Csak ne lenne ennyi autó most a városban. - gondolom magamban, fejemet az ablaknak döntve. Hulla fáradt vagyok, kimerítő utazáson vagyok túl, és akkor még a forgalommal is meg kell szenvednem. Hurrá! Alig várom, hogy végre a Hilton Hotelbe érjek, ahol a srácok már várnak. Jó lesz ismét a Silverstoni pályán menni. Az egyik kedvenc pályám, a többi közül. Bár eredetileg nem most lenne a Brit nagydíj, mert hivatalosan most a Brazil nagydíjnak kellene jönnie, azonban egy kis számítógépes hiba miatt, összecserélték a két nagydíjat, utólag pedig már nem lehetett javítani a hibát. Szívás...
A kék McLarennel gyorsan parkolok le, a számomra fent tartott helyen. A kocsiból kiszállva, a cuccaimat kiszedem a csomgatratóból, majd az autó pittyenése után, besétálok a fotocellás ajtón. A hallban a srácok fele már ott van, a másik fele meg még úton van, gondolom én. Tekintetemet végigvezetem rajtuk; fáj azt néznem, hogy Lando sokkal jobban élvezi Carlos társaságát, mint az enyémet. Persze megértem, hiszen majd két évig voltak csapattársak és a köztük kialakult kapcsolat, nem éppen baráti, sokkal inkább testvéri. Csak hát azért na, mégis csak én vagyok az 'újonc' a csapatnál és tényleg nem venném magamra, ha velem is ennyit poénkodna, mint Sainz-cal. De ami kési az nem múlik, nemdebár?
– És befutott Ric papa is! – veregeti meg a hátamat ex csapattársam, Ocon, ezzel egyetemben, kezd el közelíteni a fehér bőrkanapéhoz, velem együtt. Norris mellé leülve, fáradtan és hangosakat sóhajtozva, dőlök hátra.
– Na mi az, Ricciardo? Hosszú éjszaka? – bökdösi oldalamat Milky Boy.
– Ne bökdöss! Egyébként szimplán csak annyi a baj, hogy szakad odakint az eső és kurva sokan vannak kint! Azt hittem, hogy soha nem érek ide! – panaszkodom, karjaimat széttárva, minek hatására, orron ütöttem szegény kölyköt. – Hoppá! Bocsi!
– Nem baj. – fogta orrát – Legalább a rosszfiú imidzsemen segítesz! – nevetett fel.
– Rossz fiú imidzs? Fogadni mernék, hogy még egy itteni cselédet sem tudnál megfektetni, Norris! – harsant fel hangom.
– Fogd be, Ricciardo! Én nem vagyok olyan csajozó gép, mint te! – válaszolja vissza készből a kölyök, hangosan felröhögve.
– Fejezzétek be mindketten! Ez itt egy hotel, ti pedig forma1 pilóták vagytok! Viselkedjetek megfelelően! – dorgálnak meg minket azonnal, mely miatt a hang tulajdonosa felé fordulok.
YOU ARE READING
𝒮𝒶𝓋𝑒 𝓂𝑒
RomanceA huszonhat éves Daisy Wellerman szürke, állandóan karikás szemeivel, a drogos, élőhalottakhoz hasonló modellek mintapéldánya lehetne. Daisy problémáját, azonban nem a drogok, sokkal inkább a családja jelenti. A lány ráadásul egyre jobban belegabaly...