•Acıtıyor değil mi? En çok önemsediğin insan tarafından göz ardı edilmek.
•
- 2014 Nisan -
"Sevgilim, neden geç kaldın?" Meraklı gözleri ile sevgilisine bakan Jeon, Lisa'dan cevap almak adına kafasını iki yana sallamıştı ve nefes nefese sırasına oturan kız, gülümseyerek siyah saçlarının alnını kapattığı sevgilisine bakmıştı "Taehyung ile otobüste karşılaştık"
Lisa'nın ağzından her zamanki gibi o çocuğun adını duyan genç, gözlerini kaydırarak etrafı izlemeye başlamıştı... pembe ince dudaklarını ıslatarak Lisa'ya bakmadan onu cevaplamıştı "Yine mi o çocuk?"
Lisa, Jeon'un yine aynı ifadeyi takındığını fark etmişti; Soğuk ve Sert
"Sohbete daldığımız için okul durağını kaçırmışız. Koşa koşa okula geldik." Lisa, Jungkook'un ifadesini merak ettiği için ince ve uzun ellerini sevgilisinin yüzüne uzatarak alnına gelen saçlarını düzeltmişti ve sağ eli ile çenesinden tutarak yüzünü kendi yüzüne çevirerek sabitlemişti.
"Jeongguk, yine mi?" Üzgün ifadesi ile sevgilisinin gözlerine baktığında, Jeon onu baştan aşağı süzerek cevaplamıştı "O çocuk canımı sıkıyor."
"İkinizde atletizm oyuncularısınız. Rekabetlik yerine arkadaş olmayı deneseniz? Taehyung sana arkadaşça yaklaşıyor. Ne var, ona karşı yumuşak olsan?" Jungkook, gözlerini devirerek Lisa'nın ellerini kendi yüzünden ittirip önüne dönmüştü. Jungkook, kıskançlık konusunda karşı tarafı hiç düşünmezdi...
"Jungkook, neden böyle davranıyorsun? Taehyung'un yerinde başka bir arkadaşım olsa, ona da öyle davranırım. Bunu bilmen gerekmiyor mu?" Pembenin en güzel tonu olan dudakların sahibi Lalisa, kuruyan dudaklarını ısırmış ve Jungkook'tan cevap beklemeye başlamıştı...
"Hah, arkadaş? Bende arkadaşıma okul çıkışında basketbol oynamayı teklif edeyim ve sadece arkadaşım ile yalnız dakikalar geçireyim o zaman." Jungkook tek nefeste kurduğu cümleye karşın, tüm sinirini boşaltırcasına kendini durduramadan devam etmişti "Hangi arkadaş, sevgilisi olan birine sanki onu yiyecekmiş gibi bakar?"
"Sen saçmalamaya başladın yine. Sakin olur musun? Okuldayız, lütfen..." Lisa'nın telaşlı cümlesine karşın Jungkook gözlerini devirerek Lisa'nın gözlerine bakmıştı ve o kırıcı sözleri ağzından birer birer ortaya dökmüştü "O da sana benim baktığım gibi bakabiliyor mu? İzin veriyor musun seninle bu kadar yakınlaşmasına, yada gözlerinin derinine bakmasına?"
"Sen bunu düşüyor musun gerçekten? İnanamıyorum sana! O, benim arkadaşım ama saçmalamaya devam edersen birbirimizin kalbini kıracağız." Lalisa titreyen göz bebeklerini başka bir yöne çevirerek sakinleşmeye çalıştığında, ona karşı hiçbir art niyeti olmadığı Taehyung'u aklına getirmişti; herkesin sevdiği ve bencil olmayan Taehyung'u. Taehyung onun arkadaşıydı, ancak Jungkook olayı başka yerlere çekerek Taehyung'u kötülemekten başka hiçbir şey yapmıyordu.
"O benim rakibim. O benim arkadaşım değil. Sen benim sevgilimsin ve bunu bile bile Taehyung ile takılıyorsun. Ca-" Jungkook'un sözünü kesen şey, Lalisa'nın cümlesiydi "Sen benim sevgilimsin ama arkadaşlarımız aynı kişiler olacak diye bir şey yok. Ben Taehyung ile arkadaş olabilirim. Sen benim sevgilimsin diye arkadaş ortamlarıma da karışamazsın."
Jungkook, kalkıp gidecek olan sevgilisini kolundan tutarak durdurmuştu ve ince dudaklarını aralayarak tekrar konuşmuştu "Peki... O zaman bir iddiaya girelim ve kazananın istediği olsun."
"Eğer bu yarışmayı ben kazanırsam, Taehyung ile arkadaşlığını keseceksin. Taehyung kazanırsa, sizin arkadaşlığınıza bir daha karışmayacağım."
****
- 2021 -
Pislik messages
Pislik:
Voleybola devam mı?Siz:
Seninle yaptığım her şeyi çöpe attımSeninle anımın olduğu hiçbir şeyi yapmamaya yeminliyim.
Pislik:
O zaman su bile içmemelisin.Su içerken bile anılarımız var bizim...
Siz:
Su içmen için peşinde koşturduğum günleri hatırlıyorum|Yazma dedikçe neden yazıyorsun?
Neden bizi daha çok üzüyorsun?
Pislik:
Üzülmemiz için yazmadım benGerçekler için yazdım
Siz:
Kanıtın var mı?Kanıtın yoksa eskisi gibi bana bir daha yazma
Pislik:
Kanıtım var|Hepsi o güvensiz piç yüzünden
Siz:
GösterPislik:
Yarın buluşalımSiz:
Yemem bunları JeonPislik:
Kanıtım, sana mesaj olarak yazabileceğim bir şey değilEğer gerçeği merak ediyorsan, yarın eski lisemizin spor sahasına gel
Akşam 6'da orada ol
Siz:
NeNeden orası
Asla.
Pislik:
Her şey orada başladı, orada bitecekSiz:
Çok beklersinPislik:
Çok pişman olursunEskisi gibi
Seni bekliyor olacağız
İyi geceler
Siz:
Olacağız?Niye çoğul kullandın?
(İletildi)Hey!
Jeon
Bak buraya
(İletildi)Pislik.
****
Bir önceki bölüm yorum sayısı çok az olduğu için bu bölüm ile geçen bölümün yorum sayısı arttıktan sonra yb göndereceğim.
Görüşürüz, sizi seviyorum🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
livre d'égoïsme
Fanfiction"Ben sana böyle mi öğrettim? Sil o göz yaşlarını." 7 yıl önce bir hile olayı yüzünden ayrılan çift, Jeongguk'un mesajı ile yeniden bir araya gelir. Ancak, Lalisa çoktan evlenmiştir. bencilliğin kitabı, liskook by kimflaess