•Trip, arkadaşlığın tuzu biberidir...
•
- İki Gün Sonra -
"Yaptıkların için teşekkürün bencillik olacağını bildiğimiz için seni güzel bir yemeğe çıkarmaya karar verdik!" Jungkook yanımda beni dinlerken, telefonla konuştuğum Bambam kıkırdayarak beni cevapladı "Aslında güzel bir yemeğe hayır demem. Bilirsin bu aralar makarna yemekten vücudum biraz şişti"
Göremeyeceğini bile bile gözlerimi devirerek hemen konuştum "Geçen yaz kızlarla beni zorla götürdüğünüz tatilde kaslarını görmesek saçma cümlelerine inanacağım. Ne zamandan beri yapılı vücutlara şişlik deniyor?" Cümlemden sonra seslice güldüğümde Jungkook beni omzumdan itekleyerek telefonu elimden aldı "Piç o kasları benim sayemde yapmıştın birde kızlara gövde gösterisi mi yaptın? Cık, cık..." bu sefer ben Jungkook'u itekleyerek telefonu geri aldım "Kendine pay çıkarmadan olmuyor bilirsin... Jungkook'tan bahsediyoruz" kıkırdayarak dalgasına söylediğim cümlemden sonra Bambam hızla araya girdi "Ya bi sakin olun sesler birbirine karışıyor! Ayrıca o kasları kendim yaptım ben. Jungkook bana hiç yardımcı olmadı. Her gün beni yemek yemeye davet edip alay etti!" Jungkook ortama sesli bir kahkaha bıraktığında arkadan bağırdı "Bu akşam yine davet ediyorum! Bu sefer gelmek zorundasın çünkü her şey benden."
"Evet, güzel bir yemek yiyelim!" Bende Jungkook'a katıldığımda Bambam bağırarak yine araya girdi "Kızlara her şeyi anlatalım. Bu akşam onlarıda davet edin. Hiçbir şeyden haberleri yok, üzüldüm şimdi bak!" Bambam büyük bir kahkaha patlattığında hızla araya girdim "Bu sözleri kızlara söylememi istemiyorsan akşama hazır ol. Yoksa kızlar tarafından güzelce pataklanacaksın" Bambam bir anda gülmesini durdururken tekrar konuştu "Ne ispiyoncusun be Lali!" Ardından Jungkook telefonu eline alarak hızla konuştu "Tamam meşgul etme bizi akşam görüşürüz, bende seni öptüm! Kapat artık hadi canım arkadaşıım" Jungkook, Bambam'ın cevabını beklemeden konuşmayı kapatıp telefonu koltuğa attığında kıkırdadım "Ne bu aceleniz Bay Jeon?"
Cümlemden sonra beni bel boşluğumdan tutarak kendine çekti ve güzel gülümsemesiyle dudaklarını araladı "Yanımda sen varken başka bir şeyle ilgilenmek canımı sıkıyor..." kıkırdadığımda iki elimide boynuna sararak onu cevapladım "Bizi bu akşam nereye götürüyorsun?" Kafasını iki yana sallayarak beni reddetti "Onu akşam görürsün. Sen kızlara haber vermeye ne dersin?" Bana biraz daha yaklaştığında bu durumun tehlike habercisi olduğunu anlayarak hızla geri çekildim. Ardından birkaç adım atarak odadan çıkmak için yöneldiğimde arkadan bağırdım "Hadi hazırlan Bay Jeon. Zamanımız az!"
Hızla yatak odasına giderek kendi telefonumu aradım. Bambam ile Jungkook'un telefonundan konuşmuştuk, benim telefonumda burada olmalıydı. Biraz göz gezdirdikten sonra komodinin üzerinde gördüğüm telefonum ile gülümseyerek oraya yöneldim. Ardından hızla telefonu elime alıp yatağa oturdum. Şu an Jungkook'un evindeydim. İki gündür kendi evime uğradığım yoktu.
Hızla kızlarla grubumuza girerek mesaj yazmaya başladım...
Rose'nin ağlayan kekleri messages
Siz
Günaydın😋💕🥰😚🤪🥳🤓😝🤠
3x görüldüHey
3x görüldüPişt
3x görüldüYine ne yaptım ya valla hayatımda hiç bu kadar trip atan arkadaşlar görmedim
3x görüldü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
livre d'égoïsme
Fanfic"Ben sana böyle mi öğrettim? Sil o göz yaşlarını." 7 yıl önce bir hile olayı yüzünden ayrılan çift, Jeongguk'un mesajı ile yeniden bir araya gelir. Ancak, Lalisa çoktan evlenmiştir. bencilliğin kitabı, liskook by kimflaess