XI - Sebepsiz Belirtilerin Nedeni

934 85 32
                                    



Bu akşam senin gülüşüne içiyorum.
Sarhoş olursam, belki rüyama girersin diye...

- 07.05.2014 -

"Şakanın sırası değil. Jungkook nerede?!" Titreyen sesimle bağırmamın üzerine, Jisoo omzumdan tutarak kulağıma fısıldamıştı "Bebeğim, şuraya otur önce"

Müdür olacak bozuntu önce boğazını temizleyip, sakin bir ses tonuyla konuşmuştu "Jungkook bir numaralı oyuncumuzdu. Bizde ondan doping almasını beklemezdik ancak sonuçlar böyle gösteriyor. Bu nedenle lisansını iptal etmek için şu an spor hocaları ile birlikte bir toplantıdalar"

Üzerimde teri yeni kuruyan tişörtümü çekiştirip, tekrar ayağa kalkmıştım ve Jisoo'nun beni tutmasına izin vermeden birkaç adımda müdürün masasına yaklaşmıştım. Bu hareketime karşın müdür koltuğuna yaslanarak ağzını aralamıştı "Aramızdaki mesafeye dikkat edelim Sayın Manoban. Zira sizde hala okulumuzdan mezun olmuş değilsiniz..."

Şimdi de beni mi tehdit ediyordu bu?

"Ne o? Benimde mi lisansımı alacaksınız?!" Gözüm dönmüş şekilde ellerimi masaya dayayıp, biraz daha müdüre yaklamıştım ve göz temasından çekinmeden konuşmama devam etmiştim "Emin olmadan bir öğrencinizin hayatını mahvetmek cidden bu kadar kolay mı sizi ahmaklar?!" Jisoo beni çekiştirip biraz gerilememi sağladığında, müdür tekrar yayık ağzı ile konuşmuştu "Lütfen şu vurdumduymazlığınıza ve abartı tavrınıza bir son verin, lakin atılacaksınız!"

"Voleybol turnuvalarının üçünde de galip gelen takımın başkanını okuldan atmanız kolay olur mu sizce?" Meydan okur şekilde dönen gözlerimle müdüre baktığımda, Jisoo'nun tuttuğu kolumu çekiştirerek kurtarıp tekrar masaya adımlamıştım ve seslice ellerimi masaya vurarak konuşmama devam etmiştim "Tekrar test istiyorum!"

"Bir test yapıldı. Sonuçlar belli ve Jungkook doping alalı neredeyse 12 saat olacak etkisi geçmiştir bile. Artık başka bir test işe yaramaz. Daha uğraşmayın Bayan Manoban. Sevgiliniz bir hileci"

"Sevgilime laf etme hakkını sana kimse vermiyor. Ayrıca senin gibi bir müdürü de normal yollarla bu okula alacaklarını düşünmüyorum. Söylesene! Sende mi hile yaptın müdür olurken?!" Göz bebeklerim ağlayacağımın habercisi olan titremeyi vücuduma gönderdiğinde, odadan çıkmadan önce son birkaç cümle kurmuştum "Artık bir numaralı atletizm oyuncunuz olmadığı gibi, bir numaralı voleybol oyuncunuz da yok. Okulu bırakıyorum!"

Sert adımlarla kapıya yöneldiğimde beni tutmaya çalışan Jisoo'yu istemeden itekleyip, müdürün "Çabuk buraya geri dön!" Bağırışlarını takmadan odadan çıkmıştım. Bu resmen hayatımızı mahvetmek için yapılmış bir komplo gibiydi...

Şimdi bu okuldan defolup, Jungkook'un evine gidecektim ve ona her zaman yanında olduğumu gösterecektim...

- 2021 -

- Lisa'dan

Hem terleyip, hemde titreyen ellerim ile hipotermi geçirmeme ramak kalmışken kendimi sakin tutmaya çalışarak emin adımlarla yürümemi devam ettirmeye çalıştım.

Birkaç dakika sonra Jungkook ile buluşacaktık ve aşırı derecede korkuyordum. Eski günleri hatırlamaktan, pişman olmaktan, kendimi tutamamaktan... her şeyden korkuyordum. Kendi irademe güvenemeyecek kadar korkuyordum.

Önümde renkli led ışıkları olan ve caddeye göre daha çok kalabalığa sahip o dükkanı gördüğümde, nefesimi tutarak başlığı okumuştum "Anı yaşa"

livre d'égoïsmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin