VIII - Komik Değil, Acınasısın

1K 92 29
                                    



Sadece bir kere dokundur bana o güzel dudaklarını. Zaten zamanla bağımlısı olacağım.

Jungkook'un hatırlatması üzerine Woojin'i hatırlamıştım. O da yıllar önce atletizm oyuncularından biriydi ve Jungkook ile Taehyung; ayrıca diğer yarışmacılar ile normal bir şekilde yarışmaya hazırlanan bir öğrenciydi.

Yani, öyle düşünüyorum...

"O gün korktum." Ağlamaklı çıkan sesi ile güçsüzlüğünü belli eden Woojin, kafasını kaldırmadan konuşmaya devam etmişti "İkinizinde, hatta diğer tüm oyuncularında yüzüne bakamıyorum..."

Biraz önce terleyen ellerim, şu an intihara hazırlanan bir insan gibi buz kesilmişti.

"Jungkook'un hayatını mahvettim. Hayatını çaldım"

Gözlerimi Woojin'den ayırıp, kırmızı gözleri ile etrafa bakıp ağlamamaya çalışan Jungkook'a çevirdim. Çaresiz gibiydi...

"Ben... dopingi ben kullandım" duyduğum cümle yüzünden fark etmeden vücudumun titremeye başladığını hissetmiştim. Gözlerimi kapattım ve sadece sağlıklı düşünmeye çalıştım. O ise hâlâ konuşmaya devam ediyordu... "Korkumdan test sonuçlarını değiştirdim. Zaten, ilaç almama rağmen Jungkook beni yenmişti. Tek çarem suçu başka birine atmaktı"

Gözlerim yerde gezinirken, bulanık bakışlarımla beraber yere bir damla düştüğünü gördüm. Jungkook'un tarafından bir damla düşmüştü yere. Ağlıyordu...

Woojin'i tuttuğu kolları gevşemişti. Sadece yüzüme bakarak ağlıyordu ve irislerinden okuyabildiğim tek şey ise 'tükendiğiydi'

"Nasıl inanacağım? Ya Woojin'i tehdit ettiysen?" Ben bile kendime inanamayarak ve engel olamayarak söylediğim cümleden sonra, Woojin cebinden çıkardığı buruşmuş kağıdı bana uzatmıştı. Titreyen soğuk ellerimi takmayarak kağıdı elime almıştım ve minik yazılarda gözlerimi gezdirmiştim

"07.05.2014 günü, sabah 08.30 - 09.30 arasında alındığı tahmin edilen  'doping' adlı kuvvetlendirici ve rakipleri için tehdit edici unsur oluşturucu yasak olan bu ilacı Kim Woo-Jin'in aldığı onaylanmıştır.

Test yapılış tarihi 07.05.2014"

Titreyen göz bebeklerimi yavaşça kağıttan çektiğimde Woojin tekrar araya girmişti "Gerçek test sonucu bu. Jungkook'un ki sadece sahte bir dosyaydı. Suçu Jungkook'un üzerine atmak için bir internet kafeye gidip aynı yazıları sadece adını değiştirerek yazmam yeterli oldu."

"Siktiğimin hilecisi..." tek diyebildiğim kelime buydu. Bizim yedi yılımızı çalıp, Jungkook'un hayatını elinden alan çocuğa sadece bunu söyleyebiliyordum. Sanırım bir türlü şok geçiriyordum...

"Artık gerçekleri, eskiden en değer verdiğim insan öğrendiğine göre rahatlayabilirim"

- 07.05.2014 -

"JUNGKOOK! JUNGKOOK! JUNGKOOK!" Benim tarafımdaki duyulan tezahürat sesleri ile bende diğerlerine katılıp, sevdiğim çocuğun adını tüm sahada duyurmaya başlamıştım. Biraz önce ettiğimiz kavgayı ve dün girdiğimiz iddiayı unutarak tezahürat yapıyordum.

livre d'égoïsmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin