5.

207 20 0
                                    

,,Zostaň ticho, inak ťa podhodím súperovi," pohrozil Suga, zatiaľ čo postrčil Taehyunga, aby vyšiel z auta. Taehyung mohol povedať, že myslel svoje slová veľmi vážne. Pri rozprávaní mal prísny hlas a silnú kontrolu nad slabším chlapcom.




,,Prečo vôbec idem na túto misiu? Myslel som si, že som rukojemník," zamrmlal Taehyung dostatočne jasne na to, aby to započul aj Suga.




,,Jeon o to požiadal, robíme len to, čo povie. Chce vidieť tvoj potenciál. Naša dohoda, konkrétne o obchode s drogami, je s tvojím jedným bývalým gangom, takže to môže ohroziť tvoj život alebo také niečo," len tak mimochodom vysvetlil Suga, pričom si nevšimol, ako sa od strachu Taehyung zachvel pod spomienkou na bývalý gang.




Suga ho vtiahol dovnútra tmavej miestnosti, rohy boli pochmúrne, pretože stred bol osvetlený jedinou lampou, ktorá bola osamotene položená na stole.




Suga prinútil si Taehyunga sadnúť na stoličku, nezaujímal sa, že vydal zo seba slabý ston, čím mu dal najavo, že mu to spôsobilo bolesť.




,,V poriadku. Poďte si poňho," zavrčal Suga a z tieňa sa zjavila vysoká postava, ktorá stála na druhom konci stola.




,,Myslíš si, že keď si zajal niekoho tak neužitočného ako je on, že ti tie peniaze tak rýchlo dám?" mladík sa uchechtol a v prstoch držal balík peňazí. Mal špinavú auru, akoby ho všetky tie obchody zmenili.




,,Menej by ma zaujímalo, čo mu spravíš, ak ti ho dám naspäť," muž sa zachichotal. ,,Nedám ti peniaze, pokým mi ho ty nedáš."




,,Vy, chlapci, nie ste takí veľkí a zlí bez Jeona, však?" vysmieval sa. Ten chlap sa cítil ako na vrchole sveta, uprel oči naňho a sústredil sa na to, čo hovoril. Taehyung zápasil so Sugovým silným zovretím, ale jeho chvenie sa ešte zhoršilo, keď sa naňho chlap cez stôl vrhol, hruďou narazil na drevený stôl a schytil Taehyunga za golier košele. 




Taehyung sa dusil a dych mu odchádzal z pľúc, keď bojoval proti tesnému držaniu, ako chlap držal za krk. Rýchlo strácal vzduch, preto schytil cudzie ruky.




,,Prestaň."




Ten chlap stále zvieral Taehyungov krk, ale zodvihol zrak zo svojho cieľa a oči sa mu rozšírili, keď zbadal postavu, ktorá sa vynorila z tieňa. Jeon.




,,Pusti ho, on je môj rukojemník. Nie tvoj," Jeon mu venoval jemné uchechtnutie a čakal, pokým ten muž pustí Taehyunga, avšak ten tak nespravil. V skutočnosti zosilnel stisk okolo chlapcovho krku.




Taehyung videl temnotu, ktorá mu začala naplňovať vízie a zahaľovať videnie. Ústa mal pootvorené a lapal po dychu.




Jeho telo spadlo na zem a mal také šťastie, pretože si nevšimol, čo sa vtedy stalo. Jeonovi sa zrejme nepáčilo, ako tento muž zaobchádzal s jeho rukojemníkom.




V zlomku sekundy, takmer ako reflex, Jeon vytiahol čiernu zbraň. Namieril ju na mužovu hlavu, pričom spušť stlačil tak rýchlo, akoby neváhal ani sekundu. Telo bolo ochabnuté, pretože krv zasiahla aj Jeonovu tvár. Karmínová hmota pokryla jeho líca, ale bol na to zvyknutý.




,,Niekto odneste Vho. Myslím, že obchod skončil. Ďakujem."




 ,,Rád som s vami obchodoval, dúfam, že všetci z vás ste pochopili lekciu a teraz viete, že sa nemáte nedotýkať toho, čo je moje," prakticky zavrčal pred svojím odchodom spolu s jeho gangom a Hope, ktorý na rukách niesol Vho.




©-irresistaeble
All rights reserved.

©-irresistaebleAll rights reserved

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Bunny [GgukV; TR]Where stories live. Discover now