,,V, pre prípad, že by si bol zle informovaný, na tejto misii sa budeme snažiť pokojne komunikovať s Baekhyunovým gangom. Sú to veľmi nebezpeční ľudia a Jeon ťa chcel mať vzadu, ale Jin ho prehovoril a povedal, že potrebuješ ozajstnú skúsenosť," vysvetlil RM a Jinovi daroval malý úsmev, na čo Jin stočil volant a mieril na konkrétne miesto.
,,Jeon sa o nás nikdy toľko nebál!" sťažoval sa Hope, takmer sa zdal byť zranený, že sa mu nedostalo toľko pozornosti ako Taehyungovi.
,,Hope, je to v poriadku a V, je to asi deväťdesiatdeväť percentná šanca, že Baekhyun plánuje útok. Buď ostražitý. Tvojou úlohou je poskytnúť nám výhľad na oblasť pred začiatkom dohody. Jeon však znovu protestoval. Musíš to urobiť, takže si to s ním vydiskutuj, inak do toho nemôžeš ísť. Prepáč, ale sú to jeho pravidlá," povedal RM Taehyungovi a potom otočil hlavu k oknu, aby hľadel na krajinu okolo seba.
,,Kde je Jimin a Suga?" z ničoho nič sa spýtal Taehyung. Vlastne bol celkom zvedavý, kde boli ostatné známe tváre.
,,Išli v Jeonovom aute, aby mohli hacknúť počítačové systémy a v prípade potreby sa pozrieť cez bezpečnostné kamery. Jeon chcel ísť špeciálnou cestou, takže V, drž krok, keď ideš s ním," počul ho Jin, nie tvrdo, ale ani nie jemne.
Taehyung vystúpil z auta a jeho oči sa okamžite presunuli na Jeongguka, ktorý stál a vznášal sa nad davom ľudí. Potom si všimol, že zaparkovali niekoľko ulíc ďalej od skutočného miesta stretnutia, pričom vodiči boli stále pripravení odísť z územia v prípade útoku.
,,V a ja urobíme prieskum a ohlásime sa, takže sa dovtedy pripravte," Jeongguk naznačil Taehyungovi, aby ho nasledoval, a nanešťastie musel splniť jeho príkazy.
,,Vieš, mohol by som to urobiť aj sám," zamrmlal Taehyung, keď sa obaja rozišli na miesto stretnutia, zakrádali sa za budovu a otvorili pootvorené okno po rozbití niekoľkých klincov, aby sa uvoľnilo.
,,Bez pomoci by ťa mohli zabiť."
,,Nenechal by som sa zabiť!"
,,To nevieš."
Taehyung si prekrížil ruky, keď Jeongguk zapečatil okno, prehľadával miestnosť a všímal si všetky zbrane alebo čokoľvek, čo sa zdalo byť na svojom mieste.
,,Neveríš mi?" Taehyung nadvihol obočie a na tvári mal smutný výraz.
Jeongguk si povzdychol a chytil Taehyunga za líce.
,,Samozrejme, že áno, ale nemôžem dovoliť, aby si sa zranil. Žiadne otázky," Jeongguk sa jemne usmial, než skrivil pery a tváril sa, akoby sa medzi nimi nič nestalo.
Kľučka odo dverí sa začala hýbať, čo spôsobilo, že obaja chlapci cúvli dozadu. Jeongguk rýchlo premýšľal, schmatol Taehyunga a skočil do niečoho, čo vyzeralo ako nejaká skriňa, položil ruku na svoju zbraň, držal ju za rukoväť, veľmi blízko.
,,Gguk–"
,,Zmlkni."
,,Buď ticho! Myslím, že som ich počul!"
©-irresistaeble
All rights reserved.
KAMU SEDANG MEMBACA
Bunny [GgukV; TR]
Fiksi PenggemarMAFIA AU! ,,Jeon Jeongguk? Najhľadanejší vodca mafie, ktorý kedy žil?" ,,Nájdi ho." Taehyunga unesú z vlastného gangu do druhého a stretne niekoho, koho sa odnepamäte bojí. ©-irresistaeble All rights reserved. Start: 02.02.2019 The end: xx.xx.xxxx C...