Taehyung stabilizoval svoju pozíciu na nohách na chodníku a pridal do kroku. Už dlho nebol taký zmätený a vystrašený. Všade sa každá vec zdala byť na inom mieste, rozdielna. V zlom slova zmysle sa zdalo, že oči, ktoré naňho hľadeli, stvrdli.
Možno bol sledovaný, žalúdok mu klesol a spôsobil neznesiteľné bodnutie v bruchu. Bol si taký neistý vlastným inštinktom, čo sa Taehyungovi ešte nestalo.
Držal oči v strehu, zbystril zmysly. Akonáhle však za sebou započul hlasné kroky, rozbehol sa a šprintoval. Nevedel, či to bol nejaký bežec alebo niekto oveľa, oveľa horší. Tiež nechcel zostať dostatočne blízko toho zvuku, aby to zistil.
Blížil sa uličkou, prakticky sa potápal do špiny odpadu a nechcených predmetov, ktoré hnili a hrozne zapáchali. Cítil pod sebou slizkú hmotu a tiež si všimol iného muža ďaleko v uličke. Pokojne si ležal v slizkej oblasti. Vyzeralo to, akoby sa tiež skrýval, ale bolo zrejmé, že tam už asi pobudol niekoľko dní.
Bol potichu a mal sklonenú hlavu s otvorenými očami a raz za čas skontroloval všetko okolo seba. Muž za ním rýchlo zdvihol palec. Ignoroval to a otočil sa späť, a hľadel na otvorené miesto pre prípad, že by osoba, ktorá ho nasledovala, prebehla. Jeho dych sa rapídne znížil, nič viac.
Bolo ticho, vzduch, atmosféra. Kým nepočul chichot, v skutočnosti podávaný zlom. Ostré mozoľnaté prsty ho chytili za golier košele a vytiahli ho do vzduchu, okolo krku ho obklopil mrazivý vzduch. Zatvoril oči, cítil sa mimoriadne zameraný a neistý, prečo sa vôbec nachádzal v tejto polohe.
,,Čo to do čerta?" zamrmlal dotyčný chlap, keď sa rýchlo pozrel na Taehyungovu tvár. Položil chlapcovi ruku na bradu, zdvihol ju, čím spôsobil, že Taehyung otvoril oči a pozrel sa priamo do jeho prenikavého pohľadu.
„Nevedel som, že náš cieľ vyzerá tak pekne," zlým pohľadom hľadel na Taehyunga, pričom aj naďalej rukou zvieral chlapcov golier košele. Taehyung sa zo zvedavosti rýchlo otočil a pozrel na chlapíka, ktorý bol za ním postavený, ale bol preč. Vyzeralo to, že aj on je už dávno preč.
„Prestaň sa hrať s Jeonovou hračkou," informoval ho ďalší muž, obtočil si ruku okolo Taehyungovho pásu a rýchlo mu k ústam dal vreckovku. Taehyung sa snažil nedýchať, pokúsil sa uniknúť z mužovho zovretia, ale skôr, ako stihol urobiť akýkoľvek pohyb, bol vonku ako svetlo, v náručí cudzinca.
Taehyung sa nikdy nechcel takto zobudiť; keď ho cudzí človek surovo začal kopať do čreva. Nikdy nečakal, že to bude skutočné; chcel, aby to všetko bola jedna z jeho nočných môr. Bol zblaznený, jeho končatiny sa cítili zdržanlivo, ale možno to bolo aj kvôli tomu, že bol slabý.
Privítal ho normálny, takmer vychrtlý mladík, ktorý sa nad ním ľahko vznášal. Vydával pochmúrnu atmosféru, akoby tam ani nechcel byť. Jeho viečka boli očividne oťažené od nedostatku spánku. V očiach mal ten lesk, lesk sympatie. Akoby urobil nejakú chybu.
,,Ako sa voláš?"
Spýtal sa chlapec, no bolo to niečo medzi otázkou a oznamovacou vetou. Nedostatok kontroly v jeho tvári Taehyunga takmer rozosmial. Potom si spomenul, že nebol niekde dostatočne v bezpečí na to, aby žartoval so svojimi únoscami.
„V."
Ten chlap sklonil hlavu, chytil Taehyungovu ruku a zdvihol ju, čo spôsobilo, že jeho telo začalo počúvať a nasledovalo svoju silu, vďaka ktorej sa postavil na nohy.
„Dobre, V. Na začiatku sa ti môže zdať, že sme krutí, ale zvykneš si na nás. Pozri, toto všetko je jedno veľké nedorozumenie, mysleli sme si, že si niekto iný. Podobal sa na teba a namiesto toho sme ťa vzali. Máme však jeden problém, V. Už si videl naše tváre, poznáš nás, takže – si tu, preto tu musíš zostať. A bez žiadnych otázok," vysvetlil chlapec a na tvári mal stále napísaný súcit.
„Čo?!" vykríkol Taehyung frustrovane a zmätene.
„Tak to chodí, V," chlapec ho potľapkal po ramene.
„Počkaj–"
Zavolal Taehyung, keď si všimol, že chlapec začal svoje telo uvádzať do pohybu, pretože sa chystal odísť z miestnosti a vstúpiť do inej.
„Kým ste ma sem prevážali počul som niečo o Jeonovi, je to pravda? On je vodca?"
Chlapec zdvihol obočie a bol šokovaný. Taehyung na neho zapôsobil, pretože niečo vedel.
„Ako vieš o Jeonovi? Máš s ním nejaké skúsenosti?" chlapec si netrpezlivo poklepal po brade a očami znova skenoval úbohého chlapca, ktorý vyzeral povedome.
„Bol som v niekoľkých gangoch a počul som, že Jeon je hrozný, bezohľadný, jednoducho hrozný. Je to pravda?"
„Nevedel som, že som taký zlý."
Po miestnosti sa rozľahol ďalší hlas, po ktorom obaja chlapci ustúpili. Sklo sa rozdrvilo o podlahu, keď sa pár topánok vydalo k dvojici, ktorá bola v tmavom rohu.
„Suga, hovoríš s väzňami presne tak ako som ťa prísne informoval, aby si to nerobil? "
Suga, chlapec, ktorý sa rozprával s Taehyungom, zdvihol zrak a pokrivene sa na neho usmial. Prikývol hlavou, aby sa ticho ospravedlnil.
„Prepáč, Jeon."
„Mhm."
Vyšší chlapec sa skrčil pred Taehyungom, zvraštil obočie a povzdychol si. Obvykle mohol zabiť každú osobu, ktorú omylom chytil alebo omylom zobral z ich pobytu, ale nedokázal sa pozrieť na túto tvár a vziať jej život. Tento bol príliš krásny na to, aby ho premrhal. Okrem toho by mu mohol pomôcť s misiami, ak predtým neklamal, že bol v gangu.
„Počul si o Jeonovi?"
,,Á-áno."
Taehyung vedel, čo sa deje, nebol idiot.
Najnebezpečnejší vodca mafie, o ktorom bolo známe, že žije, sa krčil priamo pred ním, z očí do očí; ich pohľady zamrzli, ako keby išlo o život alebo smrť a oni by boli zlomení.
©-irresistaeble
All rights reserved.
YOU ARE READING
Bunny [GgukV; TR]
FanfictionMAFIA AU! ,,Jeon Jeongguk? Najhľadanejší vodca mafie, ktorý kedy žil?" ,,Nájdi ho." Taehyunga unesú z vlastného gangu do druhého a stretne niekoho, koho sa odnepamäte bojí. ©-irresistaeble All rights reserved. Start: 02.02.2019 The end: xx.xx.xxxx C...