❤Nemeczek❤
Niestety będziesz do siebie dochodzić aż 2 miesiące.Szczerze okropnie sie nudzilas w tamtym miejscu i mimo, że nie czułas się źle to nie chcieli cie wypuścić.Na szczęscie miałaś codziennie gościa , z którego obecności sie okropnie cieszyłaś.Oczywiscie ty już pewnie wiesz o kogo chodzi.
🧡Boka🧡
Byłas w szpitalu tydzień gdyż bardzo poturbowana nie bysaś.Jedyne co miałas to troche siniaków i troche więcej zadrapań.A no i bym prawie zapomniała o najważniejszym.O złamanej ręce.
💛Gereb💛
Na szczęście leżałaś tylko 5 dni ze wzgledu na to , że lekarze chcieli stwierdzić na jaki czynnik byłas uczulona.Tak byś wyszła już tego samego dnia no ale cóż.Nie nawidzilaś szpitali no ale kto lubi? Miałaś farta, że bylaś tam tak krótko bo inaczej...no zwariowałabys w tych czterech białych ścianach.
💚Czonakosz💚
3 dni a to ze względu na lekki uraz głowy.Mimo ze zakryłaś swoją głowę przed upadkiem to i tak lekkie obrażenia otrzymałaś.Natomiast nie były one poważne, dlatego nie siedziałaś tam zbyt długo.
💙Czele💙
2 tygodnie a to dlatego ,że byłaś okropnie chora i to wymagało dość długiego leczenia, które...wogóle nie było przyjemne.Codziennie dostawałas tabletki i inne lekarstwa na poprawe zdrowia.Można było nimi żygać juz po 2 tygodniach.
💜Barabasz💜
Wyszłas naszczęście już nastepnego dnia.Niestety ze złamaną nogą i sporymi siniakami.Lecz co sie dziwić po spadzie z drabiny.
💘Jeden z Braci Pastorów💘
Po 3 miesiącach ponieważ twoje rany były tak obszerne i okropne , że sam strach było patrzeć na nie.Musieli ci niektóre rany zszywać i nadodatek sprawdzic czy nie masz wścieklizny.Nie wiadomo było czy te psy były zdrowe.Niestety zostało ci sporo blizn na całym ciele.
❣Feri Acz❣
Niecały tydzień , ale to tylko dlatego żebyś doszła w pełni do siebie i odpoczęła.Wyciągnięto cie z wody odrazu kiedy zemdlałaś.Oczywiscie była to twoja przyjaciółka.
CZYTASZ
^*Preferencje Chłopcy z Placu Broni*^
HumorNie widziałam żeby taka książka istniała a ten fandom powinien być bardziej znany♡ Książka powstała 6 października 2020 roku #1 Nemeczek 26.08.2021 #1 Feri Acz 26.08.2021 #1 Czonakosz 26.08.2021 #1 Boka 06.09.2021 #1 Czele 25.09.2021 #1 Gereb 14...