Pomysł:florydalupin
❤Nemeczek❤
Kiedy usłyszał twój cichy płacz to sie przebudzil i sie do ciebie przytulił.
-ci...to tylko sen...wszystko jest dobrzePowiedział zaspanym ale i zmartwionym głosem.
🧡Boka🧡
Obudzi i na ciebie spojrzy po chwili przyciagnął cię do siebie tak żeys przytulała soe do jego klstki piersiowej.On głaskał cie po glowie jedna ręką.-No już...nie płacz to nie była rzeczywistość...jestem tutaj przy tobie.
💛Gereb💛
Pocaluje cię delikatnie w czoło i będzie głaskał cie po policzku.
-Nie pozwolę żeby stała ci sie jaka kolwiek krzywda.
Powiedział i pocałował cie delikatnie i czule w usta.💚Czonakosz💚
Troche cie podniesie i położy sobie na klatke piersiowa.Tak żebyś słyszała bicie jego serca.Będzie uspokajająco nucić melodie jednocześnie ciebie głaszcząc.-No już...rozchmurz się...nienawidze jak płaczesz...
💙Czele💙
Zacznie szeptac do ciebie urocze słówka od, których szybko ci sie polepszy chumor.
-Perełko moja kochana,wszystko będzie i jest dobrze,nie przejmuj sie tym...ciagle przy tobie będę.Powiedział i pocałował cie w policzek.
💜Barabasz💜
Wstanie i będzie sie na ciebie patrzyc trofhe zdezorientowany ale i troche zdziwiony.
-No co ty będziesz plakac przez głupi sen?pffPo chwili kiedy jednak zobaczył że rozplakalas sie bardziej to go to lekko ruszyło i cie przytulił do siebie,głaszcząc cie po plecach.
-No już...przecież wiesz ze cie kocham
💘Jeden z Braci Pastorów💘
Westchnie patrząc na ciebie i przytuli cie od tyłu oczywiscie nadal leżac.Oprze brode o twoją głowe i będzie głaskać cię po twoim brzuchu.Po chwili jednak zacnie cie łaskotać lekko.
-Taka jesteś bardziej irytujaca...wolę juz jak sie śmiejesz...
Odparł ciszej choć tak naprawde to go nie irytujesz tylko jest mu ciebie szkoda.
❣Feri Acz❣
Wytrze delikatnie twoje łzy i zacznie cie całowac w takiej kolejności:czoło,powieki,nos,policzki a na koniec usta.Nastepnie wyszepcze do twojego ucha:
-Kocham cię wiec nie płacz bo mi tez się robi smutno___
Okej wiec tak...przepraszam za przerwe!i dzisiaj wstawie jeszcze 4 rozdziały na przeprosiny:"3A i informacja!Przy rozdziałach takich zboczonych że tak powiem powstawiam znaczki ⚠️ żeby niektórzy mieli ostrzezenie
CZYTASZ
^*Preferencje Chłopcy z Placu Broni*^
MizahNie widziałam żeby taka książka istniała a ten fandom powinien być bardziej znany♡ Książka powstała 6 października 2020 roku #1 Nemeczek 26.08.2021 #1 Feri Acz 26.08.2021 #1 Czonakosz 26.08.2021 #1 Boka 06.09.2021 #1 Czele 25.09.2021 #1 Gereb 14...