Chapter 40 🥀🚫

1.2K 183 104
                                    

A mature part ...If you feel uncomfortable please skip this part ....

ජන්ග්කුක් එක්ක බිස්නස්මන්ලා කීපදෙනෙක් කතාවට වැටුණ නිසා ජිමින් පාටි හෝල් එකේ කොනේම තිබ්බ ටේබල් එකකට වෙලා කම්මැලිකමෙයි හිටියෙ..ඒත් සැරින් සැරේට ජන්ග්කුක් ජිමින් දිහා බලනවා කියලා එයා දැනගෙන හිටියා..

කම්මැලිකමේ වාඩි වෙලා හිටපු ජිමින්ට එක පාරටම හොඳ අදහසක් ආව නිසා එයා පලතුරු වර්ග තියෙන ටේබල් එක ළගට ගිහින් ලොකු කෙසෙල් ගෙඩියක් අරගෙන ආවා...එයාට ඕනෙ උනේ ජන්ග්කුක්ව අවුස්සන්න..

බිස්නස්මන්ලා එක්ක කතාවට වැටිලා ඉන්න ජන්ග්කුක්ගෙ ඇස් ජිමින් ළග නතර වෙනකම් එයා බලාගෙන හිටියා... ජන්ග්කුක් තමන් දිහා බලාගෙන ඉන්නවා කියලා තේරෙද්දි ජිමින් කෙසෙල් ගෙඩිය ජන්ග්කුක්ට පේන විදියට ලෙලි ගහන්න ගත්තා..

ජිමින් බාගෙට ලෙලි ගහපු කෙසෙල් ගෙඩිය හිමීට තොල් අතරට ගත්තෙ ජන්ග්කුක් ඇස් දෙකත් ලොකු කරගෙන ඒ දිහා බලාගෙන ඉද්දී.. ජන්ග්කුක් දිහා ඇස් කොනින් බලන ගමන් ජිමින් කෙහෙල් ගෙඩිය හිමීට කට ඇතුලට ඔබලා එළියට ගත්තා..

පස්සේ ආයෙත් කෙසෙල් ගෙඩිය තොල් ළගට ලන් කරලා චූටි හාදුවක් දුන්නා..

"ම්ම්ම් ජන්ග්කුක්...ඔයා හොදට ඇවිස්සෙන්න...ඒකමයි මට ඕන බබා......."

කෙසෙල් ගෙඩියත් අතේ තියාගෙන ජන්ග්කුක් දිහා බලාගෙන හිතපු ජිමින් කෙසෙල් ගෙඩිය ආයෙත් කට ඇතුලට ඔබාගෙන ජන්ග්කුක් දිහා බලාගෙනම උඩට පහලට කරන්න ගත්තා..

ජන්ග්කුක් බිස්නස්මන්ලා එක්ක කතා කර කර හිටියත් ජිමින් ඈත ඉදන් කරන වැඩේ නිසා පුංචි ජන්ග්කුක් හිමි හිමීන් අවධිවෙනවා කියලා එයාට තේරුනා..ඒ මදිවට පුංචි පුංචි දාඩිය බිදු නළල පුරා බේරෙන්න ගත්තෙ බඩේ සමනල්ලු පියාබනවා වගේ හැගීමක් ඇති කරලා..

"මිස්ටර් ජන්ග්කුක්..ඒ අයිඩියා එක ගැන ඔයා මොකක්ද හිතන්නේ....?"
තරමක් මැදි වියේ පසුවන ව්‍යාපාරිකයෙක් ජන්ග්කුක්ගෙ අදහස ගැන ඇහුවා..ජිමින් නිසා ජන්ග්කුක්ට එතන කතා වෙන කිසි දෙයක් හරියට ඇහුන්නෑ..

"අහ් ඒක....ඒක පෆෙක්ට්....."
ජන්ග්කුක් කටට ආපු එක කියලා දැම්මා..

♡︎ 𝐑 𝐀 𝐍 𝐃 𝐎 𝐌 || ᴊɪᴋᴏᴏᴋ || on hold ♡︎Where stories live. Discover now