Dupa 2 saptamini de la rapire..
Au trecut doua saptamini nenorocite de cand am luat-o pe Miley.Am luat-o intreaga si nevatamata..bine nu chiar nevatamata..avea niste vanatai, o cicatrice(cica sa zgiraiat de o sticla sparta) si avea un ochi colorat.Dimineata incepe bine ma trezesc zimbind si muzica rasuna trezind toti vecinii..dar nu-mi pasa..waauuu opriti-va nu asa s-a intimplat.Ma trezesc lenesa si obosita.Imi fac rutina zilnica si ma imbrac.Ca vestimentatie imi aleg o rochie crem cu o palma deasupra genuchilor si o geaca neagra de piele...In picioare imi iau o pereche de botine negru cu cafeniu si cobor la bucatrie.Acolo ma astepta Miley cu un zambet pina la urechi si cu micul dejun bineinteles.Dupa ce am mincat am plecat spre liceu.Ne-am dus spre dulapuri iar cind am vazut colegul din dreapta am ramas tablou..da un tablou dragut.I-am povestit lui Miley despre tipul dragut si l-am descris si mi-a zis ca a mai vazut un tip la fel.O,Doamne sunt 2 gemeni.Dragoste dubla.aaaa.Frate ce tot vorbesc dragoste dubla???Ora de Biologie incepe,iar Profa intra in clasa cu doi baieti draguti si chipesi..
-Dragi elevi, ei sunt noii vostri colegi Finn si Jackson Harries!Finn tu poti lua loc langa Miley, iar tu Jack poti lua loc langa draguta de Maddie.Am zambit sarcastic si simteam fluturasi in stomac iar inima isi accelera bataile cu forta.S-a asezat linga mine si mi-a dat din ochi iar eu zambeam ca o proasta.
-Buna eu sunt Jack!
-Buna eu sunt indragos..adica Maddie!Frate aproape ca m-am facut de ris in fata lui Jack..cel mai dragut tip.Dupa ore mi-am luat ghiozdanul si am tulit-o ,dar un brat puternic m-a oprit.
-Hey,Maddie!Vocea asta o pot recunoaste dintre o mie.
-Hey Jack!
-Ma gindeam sa iesim in seara asta noi doi ,frate-miu si prietena ta Miley..ce zici?
-Sigur,nici o problema!
-Ok!Venim si va luam la 18:00, in regula?
-Desigur,o sa va asteptam nerabdatoare!am zambit frumos si am plecat radiind de fericire.!!
Seara..Baietii au venit si am plecat intr-un loc dragut.Am fost si la KFC iar mai apoi baietii ne-au condus acasa.
-Va multumim pentru seara aceasta minunata!zambesc si il sarut pe obraz pe Jack..Ne-am luat la revedere si am intrat in casa fericite asteptind ziua de maine..Scuze daca capitolu e scurt dar acum cu scoala nu prea am timp si cred ca ma intelegeti.Va multumesc ca cititi cartea mea..Va puup!!
CITEȘTI
Noroc Orb
Teen FictionLovita de masina.Aruncata la 20 m inainte.Nici o zgarietura si nici o fractura. Ce e asta noroc orb sau doar îngerul meu nu ma lasa la greu.?!