Admiratorii...

82 5 0
                                    

Ajunse la club am ocupat o masa pentru 3 persoane.Ne-am comandat cate un coctail si niste mancare.Dupa un gat din coctail am pornit pe ringul de dans.Dansam cu foc si pasiune pana cand am simtit o mana musculoasa pe abdomen.M-am intors repede si i-am aplicat o palma pe fata celui care m-a atins.
-O,Doamne Jack imi pare rau! Nu am stiut ca esti tu!
-Nu-i nimic se mai intimpla!imi spune el frecand cu palma locul lovit.Ne-am intors inapoi la masa respirand greu dupa atata dans.
-Auzi,frumoaso!Ce zici eu,tu si un film romantic?intreaba un tip dragut si simpatic,plin cu pachete de muschi dar nu era nimic in comparatie cu Jack.
-Nu cred ca vrea!spune Jack deja enervat de tupeul acestui baiat.
-Si tu ar trebui sa fii?
-Eu ar trebui sa fiu iubitul acestei fete!zice Jack si se incrunta,strangand mai tare pumnul.Tipul vazand ca Jack se enerveaza a plecat inghitindu-si limba.
-Jack, iubire linisteste-te nu-i nimic oricum nu aveam de gand sa accept!ii spun eu si ii zambesc dulce.Am mai dansat pe cateva melodii si am plecat acasa.Era ora 05:30 si eu inca nu aveam chef de somn.M-am dus la Jack si am intrat tiptil in camera.El inca dormea si o facea intr-un mod asa de dulce.
-Frate!strig eu pentru ca am dat cu picioru in coltul verandei.Jack s-a trezit si se uita cu niste ochi somnorosi la mine.
-Hei nu dormi?
-Nu prea pot..pot sa dorm cu tine?
-Sigur!Vino aici!m-am dus langa el si mi-am afundat capul in pieptul lui inhalind parfumul imbatator.Dimineata ma trezesc plina de bucurie stiind ca inca sunt in bratele lui Jack.Il sarut usor pe buze si il trezesc si pe el.
-Neata' iubire!imi spune jack cu o voce somnoroasa dar sexy.
-Neata'!Ma duc sa-mi fac un dus si ma imbrac ok?
-Nu,nu pleca! spune Jack cu o voce de copil si ma trage inapoi in pat, dupa care ma saruta lung si pasional.
-Jack trebuie  ! ii spun eu iar el face botic
-Esti dragut cand faci botic ii spun eu si zambesc.Dupa rutina mea obisnuita ma indrept spre sifonier.Imi aleg o pereche de pantaloni scurti de blug si un tricou care mi-a ramas de la Jack.In picioare am luat o pereche de vansi albastri si am decis sa ma machiez.Am optat pentru niste rimel, fond de ten,strugurel si fard de ochi.Nu m-am machiat prea strident..era asa mai natural. La liceu..incercam sa-mi fac loc printre toti elevii de acolo. Mi-am luat cartea si caietul de fizica si mi-am facut vant spre cabinet. La pranz mi-am luat o salata si o felie de pizza, si m-am asezat la masa baietilor. Toate orele au fost  de-a dreptul plicisitoare si am preferat sa spun ca ma simt rau si am plecat acasă. Ajunsa acasa, mai exact in fata ei am simțit o briza rece de primăvară dar nu i-am dat importanta  și am intrat  in casa. Am urcat in camera mea si m-am culcat. Am fost trezita de strigatul nebun al soramii.
-Natiune plecam la club!
Soramea e ticnita rau de tot...ma tot intreb cu ce au alimentat-o cand nu era aici? Se facea seară si eu eram tot mai obosita. L-am luat pe Jack in camera mea mi-am afundat capul in pieptul lui si am adormit instant..
Scuze daca e scurt da am postat la scoala si am prieteni ciudati se nebuni si foarte violenti..zic eu

Noroc OrbUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum