Film si sarut...

30 2 1
                                    

...In sfarsit,am ajuns la film. Eram super entuziasmat.
Emily P.O.V
Eram fericita pentru ca baiatul visurilor mele a facut primul pas. Da,istorie lungaa. Imi place de Parker din clasa a 5-a cand l-am si cunoscut pentru prima data.
Flash Back.
Eram concentrata pe cartea de pe masa pentru ca mai apoi ai auzi vocea pitigaiata a profei. Ridic capul si observ niste ochi misteriosi care ma cercetau,asa ca am lasat repede capul jos. Dintr-o data aam iesit din transa provocata de acel baiat.
-Acest tânăr este Parker Harries!Va rog sa lasati o impresie buna!se aude glasul enervant a lui profa'
-Nu va faceti griji doamna! Colegii mei par de treaba!zice el afisand apoi un zambet de milioane. Oficial sunt indragostita pana peste cap.
End of flashback
Mdaa sigur,tre' sa para super ciudat ca imi place de el,dar cum se spune inimii nui poti ordona. De atunci nu am zis nimanui nimic despre sentimentele mele,am decis ca e mai bine sa tac pentru o vreme. Acum sunt alaturi de el si simt cum inima mea batea ca nebuna. Ma uit cu coada ochiului la baiatul de langa mine,acesta fiind Parker. Am zambit usor si delicat. Eram fericita. Nu stiu din ce motiv dar eram fericita. Pierduta prin ganduri am auzit vocea usor ragusita a lui Parker
-Hmm,deci iti place filmul?
-Sigur! De fapt Romeo si Julieta e unul din filmele mele preferate.
-Oh,serios?spune el ridicand o spranceana sus. Nu mai stiam ce sa spun asa ca doar am zambit. Dintr-o data Parker se arunca salbatic asupra buzelor mele formand un sarut pasional. In acest sarut miam aruncat toate sentimentele. Dupa cateva secunde am intrerupt sarutul pentru aer. Ne uitam buimaci unul la altul.
-Emily,te..ahaam..te..iubesc! Spune Parker usor timid
-Si eu te iubesc! De atunci am realizat eu si Parker suntem facuti unul pentru altul.
Treceau zile,nopti iar toate impreuna prinzanduma pe mine de vorba cu Parker. Suntem impreuna de doua saptamani. Toate intre noi merg struna,il iubesc si stiu ca si el ma iubeste.
-Hey,piticot!
-Hey,uriasule! A venit Parker,ma saruta scurt si dulce pe buze,apoi se aseaza pe canapea. Sunt singura acasa,mama a ramas de serviciu iar tata este in New Orleans. Asa ca am fost sfatuita de parinti,adica de mama sa-l chem pe urias sa stea cu mine.
-Deeci?spune Parker lungind cuvintele
-Fara deci!il intrerup eu
-Deci ce film ne uitam?Horror,comedie sau drama?! Intreaba un pic entuziasmat.
-Prefer un film animat! Ce zici de Minions?
-Sigur! Ma duc sa aduc sucurile si chipsurile.
Peste 2 ore..
Radeam fooartee tare. Filmul a fost asa amuzant ca am impresia ca am ramas fara pancreas.
Parker P.O.V
Imi iubesc pitica. Si am descoperit niste sentimente foarte puternice,ceva ce nu e prea normal pentru mine. Dupa film am mai ras cateva ore bune. Amintindu-ne parti amuzante din film,nu am observat cat de repede a trecut timpul. Era 03:03.
-Hey pitic,ia uite 03:03.
-Aww,e asa dragut!
-Te iubesc,stii nu?
-Da stiu,si eu te iubesc!
-Eu zic ca e timpul sa ne culcam!
-Noapte buna,piticot!
-Noapte buna,uriasule!mi-a raspuns pitica si in urmatoarea secunda sa scufundat in lumea viselor. Am luato in brate si am sarutat-o pe frunte astfel adormind si eu.
Deci buna natiune.si imi cer mii de scuze pentru intarzierile mele..dar vine scoala si sunt cam distrasa. Va iubesc si va multumesc pentru 1K de cititori. Pandixo

Noroc OrbUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum