Dar eu nu mai eram in acelas loc. Nu eram in spitalul de mai devreme,eram intr-un loc întunecat. Maddie a mea nu mai era langa mine. Eram panicat,strigam dar nimeni nu ma auzea. Ma scol in sezut si respir sacadat. Eram transpirat iar totul a fost un vis. Imi indrept privirea spre persoana de langa mine. Era raza mea de soare care ma privea cum dorm.
-Iubire esti bine?ma întreabă Maddie
-Da sunt in regula un coșmar doar atat! Vorbeam cu Maddie si zambeam ca prostul. Deodata suntem intrerup-ti de un doctor. Ma scol din pat si il urmez pana in holul spitalului. Eram panicat si imi era frica sa nu fi patit ceva micutii mei.
-Domnule Harries, domnisoara Maddie poate fi externata dar...face o mica pauza si oftează...oftaturile scurte niciodata nu au fost un semn bun..
-Spuneti la naiba!
-Dar va trebui sa ii facem niste controluri ca sa vedem daca este tot in regula!
-Desigur!Dar copii sunt in regula?
-Pai asta trebuie sa aflam in urma controlului. Doctorul ăsta stie sa te tina in suspans. Am așteptat pana au finisat si m-am dus ce cea mai mare viteza spre Madds sa vad daca e totul bine.
-Deci?o întreb eu panicat
-Iubitule vom avea o fata si un baiat! Tipa ea fericita. Eram fericit nu pot sa descriu fericirea mea in cuvinte.
Before 8 months...
Eram pe masa de nastere. Jack statea in dreapta mea si ma tinea de mana. Nu imi simteam corpul eram amortita.
-Impingeti doamna inca odata!
-Si eu ce fac dansez?!ii tip doctoritei in fata
-Haide iubito stiu ca poti!Fa-o pentru mine! Cu toata forta care mia ramas in corp imping cat de tare pot. Aud niste scancete,sunt copilasii mei dragi.Dupa nastere am stat in spital 3 zile. In fiecare zi Jack ma vizita si imi aducea mancare si haine. Eram fericita,dar un mic detaliu l-am ocolit. Numele copiilor. Ma gandeam si nu stiam ce nume sa le pun. Deodata beculetul mi se aprinde si in minte imi vin numele Parker si Jasmine. Plecata din maternitate am decis sa ma odihnesc puțin. Dar iubitul meu sot a decis sa imi faca o surpriza. Mi-a legat o esarfa la ochi si ma conduce usor pe hol. Imi da jos esarfa si cand vad ce e lacrimi imi inunda ochii. Era o camera cu doua patuturi unul cu albituri roz iar celalalt albastru. Pe pereti era scris cu litere mari 'o iubim pe mama' ceea ce ma facut sa plang si mai tare iar intr-un colt al camerei erau niste măsuțe si niste jucarii de plus. Dupa surpriza facuta m-am dus in camera noastra si mi-am scos hainele de pe mine imbracanduma in pijamalele mele cu inimioare. M-am pus la pieptul lui Jack si am inchis ochii cu speranta ca voi dormi toata noaptea. Sper...
Sper ca va place acest capitol. Ce ziceți de numele copiilor?Va plac? Sorry daca e scurt dar totusi...va pup si va iubesc!
CITEȘTI
Noroc Orb
Teen FictionLovita de masina.Aruncata la 20 m inainte.Nici o zgarietura si nici o fractura. Ce e asta noroc orb sau doar îngerul meu nu ma lasa la greu.?!