...Dupa plecarea copiilor m-am apucat de ordine.Faceam curatenie prin bucatatie,hol,living si camerele noastre.Cand am ajuns in camera lui Jas am crezut ca orbesc.Toata camera era intoarsa pe dos,hainele erau pe jos si totul era ca un tomberon.Mi-au luat 30 de minute ca sa termin in camera lui Jasmine.Cand ii 'controlam' cutiile de sub pat am gasit un jurnal roz.Era jurnalul lui Jasmine,dar niciodata nu mi-a spus de el.Oare ii e frica?Am citit toate paginile din jurnal,si stiu ca nu trebuia sa o fac dar tentatia era prea mare.Fiecare cuvant de pe fiecare pagina era trist,si ii placea de un baiat.Cand am ajuns la ultima pagina am ramasa socata si lacrimile curgeau necontenit.
"10.04.2015
Draga jurnalule,azi a fost o zi minunata in familie.M-am distrat cu mama,tata si frate-miu.Am simtit ceea ce inseamna iubire.Mereu mi-am imaginat cum eu si mama,fara baieti,dam o petrecere in pijamale.Stiu ca niciodata nu se va intampla,dar continui sa sper"Cu asta am inchis jurnalul si m-am decis.Seara eu si Jas vom avea o petrece ca intre fete. Am amenajat frumos camera pentru a destinde atmosfera si miam luat pijamalele mele roz. Am așteptat sa vina copii iar cand Jasmine a venit,a ramas surprinsa.
-Mama e..!De unde ai stiut?
-Instincte materne!ii zic eu puțin nesigura
-Mi-ai citit jurnalul asa-i?imi zice ea cu un ton jucaus
-Sa zicem si asa!
-Stii de ce te iubesc eu?
- De ce?
-Pentru ca esti asa cum esti,nici prea rea dar nici prea buna! Esti mama mea! Ne-am petrecut toată seara vorbind despre baieti,fete,barfeam orice subiect legat de adolscenta! Pe la ora 05:45 am adormit in sfarsit. Cand m-am trezit eram ametita parca eram dupa o beție lunga. Mi-am facut rutina obisnuita si m-am îmbrăcat in niste haine obișnuite si am coborat jos. Era liniste,prea liniste pentru o familie nebuna ca si a mea. Am strigat toata lumea pana am decis ca n-am de ce sa imi fac griji. Copii sigur sunt deja la liceu,iar Jack e la serviciu. Doar eu mai stau acasa. Ma plictiseam asa ca am decis sa fac o tura de cumparaturi. Umblam ca o nebuna prin magazine încercand sa îmi aleg o rochie de vara mai drăguță. Toate hainele erau de babe si nu imi placeau. Am intrat intr-un magazin german si ma uitam printre rândurile necontenite de haine. In sfarsit am gasit. Era o rochita alba,cu o funda la mijloc. Era simpla si draguta. Am luat din acel magazin o duzina de haine,ma mir ca mai am cardul plin. Dupa ce am cutreierat Mall-ul in lung si lat,am decis sa merg sa maninc ceva. Am mers la cea mai apropiata cafenea si am luat loc la o masuta libera.
-Cu ce va pot servi?ma intreaba chelnerul cu un zambet fals pe fata
-Mai intai mai putea servi cu un zambet mai vioi,iar apoi cu o Cappucino si o briosa cu glazura de ciocolata!
-Comanda dvs. va fi gata in 10 minute!Chelnerii astia chiar sunt obosiți. Am mancat si am plecat acasa. Copii inca nu erau acasa,desi era târziu iar Jack obișnuiește sa vina la ore tarzii. Mi-am aruncat plasele pe jos si am luat loc pe canapea,butonand plictisita telecomanda. Am pus pe un canal de muzica pentru a nu strica atmosfera. Astfel am ajuns a dormi pe canapea ca o vaca plina.
Hey guys imi pare rau ca am intarziat asa mult cu acest capitol. Sper din inima ca va place. Mam străduit sa il fac mai lung. Va iubesc!
CITEȘTI
Noroc Orb
JugendliteraturLovita de masina.Aruncata la 20 m inainte.Nici o zgarietura si nici o fractura. Ce e asta noroc orb sau doar îngerul meu nu ma lasa la greu.?!