Din perspectiva lui Andrei...
Mergeam pe drum si ma uitam ca un prost la GPS-ul care nu indica decat doar drum si iar drum. Eram speriat de faza de acum 10 minute si inima imi batea foarte puternic.
-Fratilor,drumul asta nu are sfarsit!tip eu cu inima la pamant. Toti stateau cu gurile cascate si erau mirati. Pe fata fetelor se citeau diferite emotii de frica,spaima si in acelasi timp multa ura. Baietii ce pot sa zic. Jack injura de mama focului iar ceilalți erau agitati ca un crab viu pe foc. Linistea puse stapanire pe toata suprafata. In masina se auzeau scancetele Samanthei.
-Sa fim seriosi Samantha plangi de ore intregi!Ma mir ca nu ai facut laringita!spune Scott care pare a fi deja prea enervat.
-Cum sa nu plang cand nu se stie daca o sa mai pot merge vreodată magazinul ala sa-mi pot cumpăra pantofi!spune Samantha cu o voce pitigaiata si ragusita. Macar ceva amuzament pentru moment.
Din perspectiva lui Maddie..
Dupa vestea lui Andrei eram super speriata si agitata. Dar cand am auzit de ce plange Samantha imi venea sa sar la gatul ei si sa o omor. In timp ce noi putem muri in orice moment ea se gandeste la niste idioți de pantofi. Incercam sa fim optimisti si sa speram la o minune. Neah,pe cine pacalesc?N-o sa se întâmple nici o minune o sa murim aici si nimeni nu o sa stie ce ni sa intamplat.
-Stiti daca se intampla sa murim vreau sa va spun ceva! Sunt mandra ca am un sot asa minunat si ca am avut o familie minunata. Iar voi prieteni sunteti cei mai buni si mai nebuni din lume.!am spus asta si deodata aud doua scancete foarte familiare. Ma ridic si respir sacadat. Nu înțelegeam ce sa intamplat mai devreme. Totul vusese un vis sau mai bine zis un coșmar. Langa mine state sotu meu cel scump si dormea ca un ingeras. Iar in partea opusa stateau copii. Eram într-adevăr mandra de familia mea. Aveam cea mai perfecta si cea mai nebuna familie. Am doi copii care in curand fac 2 anisori, am un sot care e gata sa-si dea viata pentru mine...sper. Chiar daca cineva nu ma place pentru ceea cine sunt atunci sa-l ia toti dracii. Eu sunt cine sunt si nu imi e rusine de ceea ce am.
-Jack trezestete astazi copii noștri fac 2 ani!spun eu in timp ce il zdruncinam pe elefantul din dreapta mea.
-Mami azi este ziua noastla,ai uitat?imi spune Jas
-Nu iubito cum sa uit ziua celor mai importante persoane din viata mea?
-Pai si cu mine cum ramane?!spune Jack facand botic
- Tati mi-ai plomis ca azi melgem la fotbal! Am cei mai perfecti copii din lume
Hei hei hei uite si next-ul. Va place??sper ca da..scuze pentru întârzierea asta lunga dar voi știți ca eu nu va dezamagezc...vam pupat!!
CITEȘTI
Noroc Orb
Fiksi RemajaLovita de masina.Aruncata la 20 m inainte.Nici o zgarietura si nici o fractura. Ce e asta noroc orb sau doar îngerul meu nu ma lasa la greu.?!