Pariul...

38 1 0
                                    

Dimineata. Soarele imi mangaie fata usor cu razele lui calde si ma trezeste din somnul meu dulce. Mi-am indeplinit rutina zilnica si m-am pornit spre camera copiilor.
-Jasmine,Parki! Sculativa lenesilor ca intarziati la liceu. Nu am auzit nimic asa ca am recurs la metodele mele.
-Doamne ce copii neobrazati cine a facut dezordinea asta? In urmatoarea secunda stateau ambii drepti in fata mea.
-Buna dimineata dragilor,micul dejun e gata!
-Mersi mult mama!spun ambii pe un ton sarcastic.
La liceu..
Parker P.O.V
Stau langa motorul meu(da am un motor si e super tare) si il astept pe Derek pentru a pleca la ore. Nu suntem persoanele care frecventeaza des orele dar suntem nevoiti. Pierdut prin gandurile mele nu il observ pe Derek care se apropie de mine.
-Parki!
-Hail numi mai spune asa! Certandune asa incontinuu am observato pe Emily cea mai draguta si cea mai desteapta fata din clasa.
-Hei numai saliva ca sperii oamenii!aud o voce suava
-Imi pare rau Emily!zic eu repede. Eram in stare se soc nu imi puteam reveni.
-Hei am o idee!imi urla Derek in ureche
-O ascult maiestate!
-Punem pariu la 500 de dolari ca pana la sfarsitul anului scolar nu o bagi in pat pe Emily!
-O bag in pat! Am dat mana si pariul sa format. Imi era frica pentru ca Emily e o fata firava dar arat ca o 'bad girl' desi nu e deloc asa. E frumoasa in adevaratul sens al cuvantului. Am plecat la ore si miam pierdut timpul. Aveam istorie o lectie la care profa asista doar 5 minute din lectie. Cu acest prilej mi-am scos tigara electronica si am inceput sa fumez. Dintr-o data usa se deschide si intra profesoara. Vazand fumul provocat de tigara se apropie de mine si zice
-De unde provine acest fum?spune ea si ma tinteste cu o privire ucigatoare.
-Probabil cineva a dat foc la niste foi doamna!zic eu pe un ton neutru. Inca din clasa a 5-a profa de istorie nu ma placut deloc. Eram energic si faceam mai mereu prostii. Iar acum sunt la fel doar ca mai maturizat. Sa sunat de pauza asa ca am decis sa chiulesc de la scoala implicandul in "evadarea" mea si pe Hail. Am plecat la StarBucks si am mancat pe saturate.
-Teas sfatui sa nu cheltui banii,pentru ca simt ca vor fi ai mei!zice Derek cu un ranjet malefic pe fata.
-Viseaza Hail!ii replic eu inapoi si plecam spre case. Acolo ma astepta mama cu o fata nu prea prietenoasa!
-Buna mami!spun eu cu o fata de ingeras si o pup pe obraz
-Buna si tie! Vreau sa stiu si eu ce e atat de important incat ai pierdut 4 ore.
-De fapt in camera mea ma asteapta o discutie lungaa cu temele de casa! Asa ca orevouar!
Am fugit repede in camera pentru a evita morala mamei. M-am aruncat in pat gandindu-ma la pariul cu Derek. Nu ii pot face asa ceva lui Emily, ea e o fata prea buna si oricum pana la sfarsitul anului scolar mai sunt 3 luni. Am decis intr-un final sa o sun pe chat pe Emily.
Convorbire pe chat:
-Buna Emily!
-Buna Parker!
-Hei Emily am o intrebare!
-Sigur te ascult!spune Emily cu un zambet de un milion de dolari.
-Ce ai zice daca am iesi la un film diseara!
-Sunt de acord! Dar mai merge si altcineva cu noi?
-Da! Merg Derek si sormea cu noi.
-Perfect! Ma iei la 8!
-Ok!
Convorbire incheiata
Eram fericit asa ca l-am sunat pe Hail ca sa il instiintez. A fost ee acord ceea ce ma cam mirat. Era deja 7:30. Am inceput cu un dus usor rece. Am imbrac o pereche de blugi albastri si un tricou alb pe care scria "Nu regret nimic". Am incaltat niste bascheti negri si la drum. Pe sormea o va lua Derek iar eu o i-au pe Emily cu motorul. O vad iesind imbracata in ceva foarte simplu. Niste pantaloni 'rupti',un maiou negru si o sapca neagra.
-Buna!imi spune Emily si ma saruta pe obraz
-Buna!raspund eu simtind cum rosesc.
Bine pai asta e nextu..imi pare rau ca postez asa rar dar nu am prea mult timp. Vam pupat!pandixoxo

Noroc OrbUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum