Ne cunoastem?!...

57 5 0
                                    

Ma scol dimineata fercita...aparent am adormit cu zambetul pe buze si asa ma si trezesc.Il pup usor pe nas pe Jack,si ma ridic din pat.
-Pleci undeva?ma intreaba cu o voce somnoroasa
-Chiar aveam de gand sa plec la baie!spun eu vesela.
-Stii,inca nu pot sa cred ca tu imi vei fi sotie!
-Nici eu nu pot sa cred! Mbine eu plec sa imi fac un dus si revin.Intru in baie si imi las pijamalele sa imi cada usor pe gresia rece.Pasesc usor in cabina de dus si simt picaturile fierbinti de apa alintindu-mi pielea fina.Dupa un dus bine meritat ma spal pe fata si dinti.Pasii mei repezi isi fac carare catre sifonier de unde aleg hanorac verde cu un leu pe el, o pereche de blugi gri si niste adidasi Air-Max de culoare verde-electric.Cobor jos si sa fiu nebuna ca tot cred ca am auzit un chicot strain..foarte strain pentru  mine!Imi i-au inima in dinti si cobor lent scarile spre sufragerie.Acolo statea un baiat blond si avea un cercel in ureche.Doar atat am vazut ca era cu spatele spre mine.Era foarte relaxat si zambea ca un prost cu Jack.
-Ma scuzati!Intrerup?intreb eu cu o spranceana ridicata in sus.
-Deloc,frumoaso!imi zice tipul blond.
-Imi pare rau tu cine ar trebui sa fii?
-Ar trebui sa fiu Marcus..Marc pentru prieteni!spune Marc cu un tupeu de nedescris in cuvinte.Avea ochii verzi si dupa cum am observat merge la sala..presupun.
-Ne cunoastem?intreb eu inca putin speriata.
-Dâââ!Nu ma tii minte?Sunt Marcus Styles..prima ta iubire!spune el,iar eu ma uit la el stupefiata.
-Tu esti?Baai de cand nu te-am vazut!spun eu aducndu-mi aminte de peripetiile noastre.Deci Marc a fost  primul meu iubit.M-am indragostit de el in clasa a 8-a,dar din pacate el nu a renuntat la mine pentru aceeasi fata Kim.Dar relatiile noastre nu sau destramat de tot.Dupa despartirea noastra am decis sa ramanem prieteni.Si acum el e aici si e mult mai inalt si mai dragut.
-Mai ce te-ai schimbat!ii spun lui Marc
-Stiu  nu!?Acum umblu la sala si toate fetele sunt moarte dupa mine!zice el si se uita la mine o privire ciudata.
-Ma bucur ca ne-ai vizitat,dar te-as ruga sa pleci ca ma incomodezi!spune Jack si il conduce spre usa.
-Ne mai vedem!striga Marc
-Nu nu va mai vedeti!spune Jack si zambeste fals.Timpul a trecut repede era deja 19:30.
-Ce zici sa ne uitam la un film?imi propune jack
-Of corse!Ce alegi?intreb eu 
-Nu stiu spune tu!
-Ok,atunci eu propun 'LOL'..
-Iar mai filmul asta?te-ai uitat de o suta de ori la el.
-Nu-i adevarat!M-am uitat doar de 30 de ori!spun eu putin amuzata
-Ma duc sa iau  popcorn!Ne-am asezat pe canapea si ne uitam la fim.Se facea intuneric si filmul inca nu se termina.Imi simteam pleoapele grele,iar deodata totul devine negru si intru in lumea minunata a viselor...
Sorry daca am intarziat cu capitolu asta da nu prea am timp.Sper ca va place va puup dulce si va iubesc!

Noroc OrbUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum