Copii sunt in regula?!

52 4 0
                                    

Sunt intr-o lume paralela de cea a oamenilor. Ma aflu pe o campie verde si luminoasa. Vreau sa ies de aici dar e imposibil. Sunt inconjurata de pereti de sticla care sint imposibil de spart. Peste tot se aud voci,dar din toate vocile recunosc una Jack.'Iubire intoarce-te inapoi,vreau sa te vad ,vreau sa te sarut si sa te iubesc. Nu ma parasi am nevoie de tine,toti au nvoie de tine. Miley nu se poate opri din plans iar Jess si Erica se invinovatesc. Eu stiu ca nu e vina lor si stiu ca tu esti o luptatoare si te vei întoarce inapoi. Sa fim familia mare si unita pe care ne-am dorit-o mereu. Stiu ca ma asculti si vei lua aminte ce iti spun. Te iubim si eu si copilasii nostri". Jack plangea?! Nu pot sa cred ,sunt prinsa intr-o lume cu totul necunoscuta de mine. Ma pun la trunchiul unui copac si tot ce se aude in jur sunt suspinele mele. Vreau sa il vad,vreau sa il sarut vreau sa ii aud vocea si sai spun cat de mult il iubesc. Oare atat de mult cer de la viata?!
Jack pov...
Plang,doar asta pot sa mai fac. Poate lacrimile nu o vor salva dar ce pot sa mai fac. M-am pus langa ea si ii tot vorbeam. Poate nu ma aude dar eu știu ca ea va lupta pentru copii nostri. Adorm si intru intr-o lume frumoasa. Lumea Viselor. Se aud suspine,ma indrept spre locul de unde se aud si vad o fata cu trasaturi foarte frumoase. Stateam si ascultam ce zicea. Era voce printesei mele.
- De ce plangi? Ma trezesc vorbind necontroland vorbele.
-Vreau acasa,vreau la familia mea!spune ea neluandusi fata din poala.
- Maddie,sunt cu tine acum!
-Jack, iubire esti aici!spune ea entuziasmata
-Dar ce cauti aici?
-Pai am adormit si am ajuns lângă tine!Am luat-o de mana si am inceput sa cautam iesirea. Am dat de o usa violet cu negru. Imi era frica!Daca nu era iesirea dar era un alt loc mai înfricoșător?! Am strans-o tare de mana pe Maddie auzind de la ea un scancet. Deschid usa si totu devine negru. Ma trezesc usor si ma uit langa mine dar....

Noroc OrbUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum