Dupa 2 ani...
Au trecut deja 2 ani.Am finisat liceul cu brio,la fel si Jack,Miley si Finn.Dragii nostri indragostiti Finn si Miley sunt logoditi..sunt asa draguti impreuna..Acum suntem la Universitate toti la aceeasi universitate.Ma scol dimineata fericita dar in acelasi timp super obosita.Imi fac rutina zilnica si ma indrept spre dressing imi aleg o rochita alba cu pisica imprimata pe ea,iar la mijloc un bant nu prea mare negru(ca la media) ..In picioare imi i-au o pereche de pantofi negri.Ma cobor in bucatarie si era neobisnuit sa il vad pe Jack in locul lui Miley.
-Neata' iubire,asta-i pentru tine!spune Jack si imi intinde un trandafir alb si un ursulet de plus cu o inimioara in maini sau labute..n-am idee
-Aww ce dragut!Multumesc!spun eu si ii daruiesc un sarut.
-Deschide inimioara!spune el ,iar eu ma uit la el cu o privire ciudata.
-OK!Il deschid!apuc fermoarul si trag incet nesigura pe mine.Introduc mana in buzunar si scot o cutiuta albastra.
-Ce e asta?il intreb pe Jack cu o voce joasa si inceata.
-Maddie,de cand te-am vazut inima mea batea cu putere doar cand stateai langa mine.In acesti ani am realizat cat de mult insemni tu pentru mine!Maddie tu esti steaua care imi completeaza cerul ,tu esti Luceafarul meu!Maddie vrei sa fii sotia mea?cuvintele lui m-au impresionat,nu stiam ce sa-i raspund..deodata o lacrima si-a facut aparitia in coltul ochiului.
-Maddie,esti bine?Nu esti deacord nu?
-Esti nebun!Desigur ca sunt de acord!Dar mai luat prea repede!
-Adica vrei sa spui ca accepti sa fii viitoarea mea sotie?intreaba el super fericit
-Da mai !tip eu la el,cu o urma de fericire si entuziasm in voce.Am plecat la universitate si inca incerc sa aflu ce tot bolboroseste femeia din fata mea.Dupa universitate am plecat cu Jack prin oras si ne-am plimbat un pic.Seara am intrat in casa si ii vad pe Finn si Miley cum se saruta aproape ca se dezbracau.Tusesc ca sa isi de-a seama ca nu sunt singuri si ei isi intorc privirile spre noi.
-Ce e?intreaba ei simultan dupa care rad.
-Pai daca vreti sa faceti ceva mai mult de cat saruturi si mangaieri va invit in camera voastra !spun eu sarcastica
-Doamne!Nu ati mai vazut logodnici?
-Apropo de logodnici!spun eu ..avem o veste pentru voi!Eu si Jack ne casatorim!tip eu din toti rarunschii.
-Felicitari!Mdaaa...ma bucur mult pentru voi!Mai ce bine va sta impreuna!spune Miley dupa care adauga un 'aww'
-Multumesc..dar acum merg sa ma culc ca sunt foarte obosita..vii si tu Jack?
-Da!Ne-am urcat in camera noastra si m-am schimbat in pijamale iar Jack si-a luat o pereche de pantaloni scurti iar la bust gol pusca.Ne-am culcat si am adormit sperand la ziua de miine..
Sper ca va place acest capitol!M-am straduit foarte mult..Scuze ca am intarziat si cu capitolul acesta.Va pup si va multumesc pentru cele 205 de vizualizari..Va iubesc!
CITEȘTI
Noroc Orb
Teen FictionLovita de masina.Aruncata la 20 m inainte.Nici o zgarietura si nici o fractura. Ce e asta noroc orb sau doar îngerul meu nu ma lasa la greu.?!