...Usa de la intrare se deschide,lăsând un scartait sa scape usor. Starduindu-se sa nu scoata vreun sunet, parchetul vechi le-a stricat pozitia de spioni. Femeia care dormea dusa pe canapea,nu parea prea stresata. Urcand scările incet,un strigat ușor răgușit ii opreste pe cei doi adolescenți din drum.
-As vrea sa stiu cat e ora!
-Heei,mama!Tu nu dormeai cumva?
-Asa sunteți pedepsiti! Doua săptămâni fara telefon,tablete,calculator si televizor.
-Dar...!
-Nici un dar sau pedeapsa se mareste!
-Ok! Maddie era conștientă de faptul ca a fost prea dura,dar e ilogic ca niște copii de 15 ani sa vina la ora 05:30 acasă. Poate e din cauza vârstei si ma agit degeaba sau e din cauza ca sunt prea protectoare.Zilele treceau iar Jasmine si Parker isi luau nasul la purtare tot mai mult. Intr-o zi cei doi copii au venit acasă in toiul nopții. Erau beti crita,drogati si fumati. Mama lor cand a vazut asta nu a mai rezistat si a tipat.
-Unde mama naibii ati fost si ce ati facut?
-Mama stai linistita!Am baut putin,si am facut dragoste cu frate-miu nimic mai mult...Auzind aceste cuvinte Maddie a izbucnit in lacrimi si a zis ca ea sa saturat de nopți baute. A condus copii in camerele lor ,ia inchis in camera lor si a strigat:
-De azi inainte sa uitati ca sunt mama voastră! Lacrimile ii colindau siroaie obrajii. Dimineata urmatoare Maddie a plecat la serviciu fara a le gati nici măcar un sendwich.
-Neata ma..?
-Hei Parker unde e mama?Si ce in pana mea sa întâmplat aseara?
-Nam nici o idee in ambele cazuri! Deci hai sa o facem pe detectivii si sa aflam
-Esti prost? Avem 15 ani, nu mai suntem niste copii de 3 ani!
-Fa atunci ce vrei eu vroiam doar sa distind atmosferaa! Plecand la scoala infometati cei doi incercau sa isi aduca aminte ce au facut seara trecuta. Nu isi aminteau nici macar momentul in care au intrat in club. Totul era in ceata in mintea lor. Se aflau intr-o furtuna continua. Deodata de nicaieri Parker striga:
-De azi nu mai sunteti copii mei! Astea is ultimele cuvinte rostite de mama ieri!
-Frate cred ca am facut-o de-a oaia rau de tot!
-Asta e puțin spus! Ce mama masii am facut aseară pentru ca mintea mea e in ceata continua
Bun imi pare rau ca am intarziat cu acest capitol dar am avut niste probleme minore. Sper ca va place,va iubesc si va mulțumesc pentru ca imi citiți cartea!
CITEȘTI
Noroc Orb
Teen FictionLovita de masina.Aruncata la 20 m inainte.Nici o zgarietura si nici o fractura. Ce e asta noroc orb sau doar îngerul meu nu ma lasa la greu.?!