Numele meu este Maddie. Sunt o fire sensibila dar puternica și luptătoare. Daca ar fi sa ma descriu ar fi cam ceva de genul:am ochii verzi si parul blond ondulat lejer. Niciodată nu mi-au placut persoanele care se gindesc doar la ele. Pasiunea mea este muzica și dansul. In ultimul timp am început a prinde drag si pentru cinematografie. Prin asta vreau sa zic vlogging. Am văzut multe persoane care socot vloging-ul ca o batjocorire a persoanelor. Iar altele o iau ca o prostie , deoarece stai ca un nebun in fata camerei de filmat si vorbești ca un bezmetic despre ora de chimie. Am început să vorbesc despre mine dar am finisat cu vlogul. Ei bine sa continuu, am o sora vitrega, dar pe care o iubesc. Parintii mei sun Peter si Cristina Ross. Ei sunt niște oameni vestiți,mama e designer de interior iar tata ....ei bine nu l-am mai vazut de la 11 ani când a plecat la o alta femeie. Pina si astazi ma intreb ce avea acea femeie și nu avea mama. Era mai frumoasa?, avea copii mai buni? sau el nu ne-a iubit niciodată si doar avea nevoie de banii mamei. Amintirile mele sunt dea dreptul uimitoare si înfricoșătoare. Copilaria mea nu a fost una chiar frumoasa. Când aveam 11 ani firma mamei falimentase iar apoi tata ne părăsise pentru alta. La 14 ani firma mamei si-a recăpătat banii si a pornit afacerile. La 2 luni după am fost alungate din casa si ne-am mutat in New York unde stau si acum . De la mutarea noastră au trecut 3 ani. 3 ani în care fost singura dar am avut jurnalul meu alaturi . In el am scris fiecare zi începând cu ziua mea 12 ani. Jurnalul mi l-a daruit cea mai scumpa persoana pe care o am si astăzi alaturi de mine. Prietena mea cea mai buna Miley. Fata asta e o problema pentru baietii de alaturi. Ea imi este sora sau mai bine zis fratele pe care mi lam dorit mereu. Miley e o fata draguta si simpatica ochii albastri ca marea si parul blond iar capetele parului ei blond sunt albastre..de curând..Pe lângă prieteni am si dusmani. Cea mai mare dusmanca a mea este Kimberly O'Brien. Ea este o scorpie si o tarfa de toata regula. Se culca cu toti dragutii si apoi ii paraseste ca pe niste carpe nefolositoare. Baiatul cel mai dragut care nu a trecut prin patul lui Kim este Scott. El e blond si cu ochii negri misteriosi. Desi pe exterior pare un pervers înăuntru cred ca este un baiat dulce , romantic si foarte bun la inima. Azi este sâmbătă si mai am inca 29 de ore sa-mi fac proiectul ala nenorocit la biologie. Miley sa oferit sami dea o mana de ajutor , pentru ca de acest proiect depinde nota mea anuala. Veștile proaste sunt astea dar exista si partea buna peste exact 4 zile terminam scoala si scap de idiotul de Arthur sau Artie care ma tot sâcâie sa ii fiu iubita lui. Baiatul asta poate fi mai enervant decat o musca idioata. Daca ziua asta nu se termina jur ca zbor in spatiu.
Hey asta e prima mea carte. Daca nu va place cartea va dau un sfat nu cititi in continuare. Va pup!si scuze pentru greseli..
CITEȘTI
Noroc Orb
Roman pour AdolescentsLovita de masina.Aruncata la 20 m inainte.Nici o zgarietura si nici o fractura. Ce e asta noroc orb sau doar îngerul meu nu ma lasa la greu.?!