Nunta dubla..

74 4 0
                                    

Ati avut sentimentu de ranchiuna pentru o persoana pe care a-ti iubit-o odata iar acum ii doriti tot raul din lume.Ei bine eu traiesc acest sentiment chiar acum.Ura pentru Marcus creste in fiecare zi si inca pot sa spun ca daca as avea ocazie l-as omora cu miinile mele.Ma scol obosita cu gandul la Jack si la toate cele intamplate impreuna.Daca acum cativa ani imi spunea ca urma sa casatoresc cu cel mai dragut baiat din scoala...ii radeam in fata si ii spuneam ca ii imposiil asa ceva.Avand in vedere ca pe langa Jack mai era si Scott.Iar sansele mele cu el au fost 0% nimic.Pentru ca el era popular,dragut,simpatic si blablabla.Dar acum sunt multumita de barbatul pe care il am langa mine.Ma ridic din pat si imi fac rutina obisnuita.Dupa dusul bine meritat ma indrept spre sifonier.Imi aleg un tricou bleu,o pereche de pantaloni scurti de blug si niste conversi albastri,am mai adaugtsi o geaca neagra.M-am coborat l bucatrie unde Jak incerca sa mearga tinandu-se in niste scaune.O secunda a fost de-ajuns sa-l vad cum se staruie si atunci picioarele lui au luat o pauza.Am fugit repede spre el care statea pe jos si radea.
-Sfanta nevastuica esti bine?il intreb confuza de reactia lui
-Mai bine nici nu se putea!Maddie am putut sa merg!imi raspunde Jack si ma i-a intr-o imbratisare calda.Am mers incet spre bucatariesi am mancat  si ne-am pus sa ne uitam la un film.Nu era un film de groaza,romantic sau nu stiu ce.Era un film animat 'Regatul de Gheata'.Jackla ales deci nu ne judecati.
Peste o luna...
Era ziua cea mare,ziua nuntii.Nunta va fi una dubla,adica vor fi doua nunti intr-una.Eram pregatite si ne aranjam un pic voalurile.Nu ne judecati ar vrem sa aratam superb.Jack si-a revenit foarte repede.Poate merge si e un barbat de nota zece.La altar am fost conduse de mama iar Miley de mama ei deasemenea.Jack si Finn aveau niste zambete pana la urechi,iar noi zambeam fin si dulce.Ajunse la altar baietii ne fac cate un complement  si isi i-au pozitiile ferme.Parintele vorbeste,dar eu nu ii d-au asculare ci ma holbez la Jack.
-Maddie Ross si Miley Riven de buna voie si nesilite de nimeni sunte-ti de acord sa le fi-ti alaturi la greu si la bine,la sanatate si boala lui Jack si Finn Harries?
-Da,acceptam!spune-m noi hotarate si chicotim .
-Jack si Finn Harries ..
-Da!spun baietii ne-lasand parintele sa-si termine propozitia.
-Bine atunci!Cu puterea cu care am fost investit va declar sot si sotie!Pute-ti sa saruta-ti miresele!Dupa sarut iesim afara unde toata lumea aplauda si arunca in noi cu petale de trandfir alb si rosu.Dupa nunta am plecat acasa.Eram obositi dar fericiti,un singur luru l-am uitat,noapte nuntii.Eram entuziasmata si nu stiam ce sa fac.Dimineata ma trezesc fericita si stiu ca totul a decurs bine.Am avut prima noapte de dragoste si sunt mandra de mine.Ma duc in sufragerie si strig din toti rarunchii:
-Buna dimineata!Proaspat casatoritilor!Pe scari cobara toti cu un zambet imens pe fata.Dar al meu dispare imediat cum ma trezesc in baie vomitand toata mancarea de aseara.Jack statea la usa intrebandu-ma daca sunt bine.Imi era frica sa nu fiu bolnava.Eu nu sunt genul de persoana care sa se imbolnaveasca usor.Un singur gand imi trece pot fi insarcinata.Imi i-au lucrurile si pe Jack si plec la medic.Ia un gel care mi-l indinde pe burta si apoi un aparat care il trece la fel peste burta.Nu-mi spune nimic.
-Felicitari ve-ti fi parinti!Doar atat a spus iar eu si Jack ne-am inceput a imbratisa
-Iubito!Vom avea un copil!Sper sa fie baiat!spune Jack.Dupa aceasta consulatie ii multmesc doamnei si plecam acasa.Cand le d-am vestea lui Finn si Miley acestia incep a striga ca doi nebuni
-O sa fiu unchi!tipa tare Finn.Toata ziua ne-am uitat la filme iar eu am mancat ca sparta.Aparent viitoarele mamici au pofte foarte ciudatate.Spre seara ma culc obosita chiar daca era de be 20:30.Zambetul imi apare instanataneu pe fata si ma pun la pieptul lui Jack.Acesta isi pune mana pe burtica si spun
-Va iubesc!Adormind dulce amandi bratele celuilalt 
Scuze pentru greseli.Sper ca va place.Am incercat sa-l fc mai lung pe asta.Va pup!

Noroc OrbUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum