Disparitia lui Miley...

180 4 0
                                    

Ma  scol somnoroasa si imi fac rutina zilnica.M-am coborat jos la bucatrie sa i-au micul dejun si am strigat-o pe Miley.
-Miley,sis !Vino sa maninci niste clatite cu sirop..Nici un raspuns..M-am speriat dupa ce am strigat-o de vreo 5 ori .Mi-am adus aminte de biletul ce l-am primit.Am luat telefonul si am vrut sa apelez la politie dar pe de desubtul usii patrunde o scridoare semnata de un anonim.."Daca vrei ca prietena ta sa ramana in viata ai de facut 3 lucruri simple si usoare:
1.Vii miine la ora 12 in garajul parasit..
2.Nu mai iei pe nimeni cu tine vii complet singura.
3.Daca vrei sa-ti mai vezi "surioara" in vita trebuie sa aduci o anumita suma de bani..In coltul scrisorii era scris "uite-te pe spate"....M-am uitat si ochii mi-au picat cind am vazut cifra..Trebuia sa-i duc 2 000 000 de $ intr-o zi ...El e nebun de legat!! Se pare ca n-am de ales si va trebui sa renunt la alocatia mea de doar 5 000 000 de $..Am luat loc pe canapea si am inceput sa pling ca un copil ce si-a scos dintele..Gindul meu era doar la saraca Miley si prin ce trece..De ce trebuie eu sa suport toate astea??
                                                                    Din perspectiva lui Miley...

Dimineata incepe frumos.Matrezesc si cobor la bucatrie,dupa ce m-am imbracat si mi-am facut rutina evident..Ajunsa in bucatarie nu reusesc sa infulec bine clatita ca simt ceva la gura ,iar in fata ochilor totul devine negru.Ma trezesc intr-o incapere ciudata dar frumos amenajata.Peretii sunt mov cu alb si in mijlocul  camerei se afla o canapea regeasca la propriu.Vreau sa strig dar imi simt gura lipita,cu banda adeziva?Stiu ca se intimpla doar in filme dar am reusit si mi-am dezlegat miinile si mi-am scos banda de pe  fata.Am impresia ciudata ca am ramas fara buze..Deodata usa se deschide si intra un tip dragut.Parul lungut,bine lucrat,ochiii verzi ca smaraldul iar parul ciocolatiu.Era imbracat doar intr-o pereche de pantaloni de blug.Baietii din ziu de astazi nici rusinea nu stiu ce inseamna.
-Buna,frumoaso!Vad ca te-ai trezit!
-Nu vad ce e bun in asta!Si nu.. nu m-am trezit vorbesti doar cu fantoma mea.Da-mi drumul idiotule!!strig eu din toti plaminii.
-Vad ca esti periculoasa rau!Rrr...isi pune miinile jegoase pe coapsele mele si zimbeste pervers.
-Daca ma mai atingi odata jur ca te castrez!strig eu si ma ridic de pe scaun."Recunoaste ca iti place e dragut si are forme perfecte..nu vad de ce te agiti ca o furnica intoarsa pe spate"..Constiinta mea e una tare nebuna..Stai eu imi aud constiinta?Innebunesc sunt nebuna,cred ca Maddie isi  face griji ca nu apar.Lacrimile apar si curg necontenit.Imi urasc viata asta de rahat..
  Cel din poza e  Sam
Asa il cheama pe rapitoru lui Miley

Noroc OrbUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum