Paralizat...

56 5 1
                                    

Ma trezesc si imi simt miinile amortite.Doamne Jack sta pe mana mea.Incerc sa imi scot mana dar este prea greu.
-Doamne ai o tona?intreb eu deja iritata de situatie
-Nu!Dar o sa am daca ma mai indopi cu atata fast-food!Ma ridic din pat si ma indrept spre dus si ma las dusa de val.Dupa rutina mea obisnuita  ma imbrac in ceva mai grosut ca imi era frig si cobor la bucatarie.Acolo era Marc si Jack care vorbeau despre fotbal.
-Hey,Marc!spun eu cu un zambet fals pe fata.
-Hey, ce ziceti de o iesire la cinema?
-As fi bucuroasa,dar totusi nu am dispoztia necesara!Oricum mersi pentru invitatie!ii raspund eu si schitez inca un zambet tamp.
Marc pov..
Le-am propus  sa iasa la cinema si ei au refuzat.Afara e o zi minunata si ei refuza?Aloo de ce sa stai in casa cand afara iti surade soarele?Murmur un 'scuzati-ma' si plec in bucatarie.Iritat la culme deja de situatie intru in bucatrie.Maddie ar trebui sa fie a mea.Dar daca nu o am eu nu o va avea nimeni.Imi strecor un cutit in maneca hanoracului.Jack statea cu spatele la mine asa ca era momentul oportun sa-l omor definitiv.Ma pun in spatele lui si ii soptesc incet 'noapte buna'.Cutitul luneca incet prin maneca si il infig in spatele lui Jack care cade lat pe spate.
Jack pov..
Simt o respiratie la ureche si ascult ce imi spune.Era Marc care imi sopteste 'noapte buna'.Ce are tipul?E nebun?Deodata imi simt corpul slabit si cad lat la pamant.Totul devine negru iar eu i-au o pauza.Suspine se aud peste tot in jurul meu,dar nu pot face nimic.Parca eram mort,Doamne Marc e un criminal.
Maddie pov..
Il vad pe Jack jos intr-o balta de sange si nu imi pot opri lacrimile.Marc iese pe usa nepasator si cu aere de infumurat.Vroiam sa plec dupa el dar am decis ca e mai bine daca raman cu Jack.Am sunat o ambulanta si pana a ajuns icercam sa-l trezesc pe Jack.Se aud sunetele enervante ale girofarului de la ambulanta,semn ca au ajuns.Il i-au pe Jack pe o targa si au plecat.Incui repede usa casei si urc in ambulanta,plangand in continuare.Stateam pe scaunul din spital asteptand vesti.In tot spitalul se auzeau suspinele mele.Un doctor zdravan si chel se apropie de mine si imi spune:
-Jackson Harries?
-Da!
-Baiatul este constient, are nevoie de transplant de maduva!spune doctorul cu o voce inceata dar superioara.
-As putea da analize ca sa verificam compatibilitatea cu el?intreb eu fara speranta
-Desigur, urmati-ma!Sunt compatibila cu Jack deci pot face transplant de maduva.Ma duc in salonul lui Jack.Statea si privea tavanul.
-Mads?
-Da?
-De ce nu imi simt picioarele si mainile?De ce nu imi simt corpul?intreaba Jack panicat
-Jack!Esti paralizat temporar!spune eu si el ramane cu gura cascata.
-Si cum o sa te casatoresti cu un invalid?
-Pai invalidul asta este iubirea mea!Pe care nu-l voi parasi nicicand!Eram la operatie si tremuram din toate incheieturile...Cand am fost anesteziati totul a devenit un vis....
To be continued...
Sper ca va place capitolu asta!Va iubesc si va multumesc pentru ca imi cititi cartea!Sa aveti un Paste Fericit!Va puup!

Noroc OrbUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum