Ma scol dimineata cu dispozitie.Imi fac rutina si ma indrept spre dressing.De acolo imi aleg un hanorac albastru cu imprimeu floral si o perche de blugi negri.In picioare mi-am luat niste adidasi de la Nike si am plecaat jos.Pentru prima oara in viata m-am uitat la data si ziua de azi.Era 27 martie ,vineri.O frate,ce repede a trecut saptamana asta.La bucatarie m-am astepta sa o vad pe Miley cu micul dejun dar nu.Doar nu a fost rapita din nou...poate fi ziua asta mai ingrozitoare.Am mancat si am plecat la liceu.Acolo am vazut-o pe Miley cu Finn.
-Hey,porumbeilor!
-Cara-te de aici Mads!imi spune Miley cu o urma de ura in cuvinte.
-Ce s-a intimplat Miley?o intreb eu,deja speriata
-Ce sa intimplat?Ieri cand ti-am luat apararea in fata lui taicatu' ai plecat si nici macar n-ai zis un amarat de "pa" sau cel putin "multumesc".
-Ok..iti spun acum Pa!Asta ti-ai dorit ,asta ai primit..Nu pot sa cred ca m-am certat cu ce-a mai buna prietena a mea...doar din cauza unui amarat de "pa".Se pare ca ziua poate fi mai rea de atat.
-Buna ratato!O frate asta e Kimberly..cea mai populara fata din liceu si cea mai usuratica.
-Ce vrei Kim?
-Ce sa vreau de la o tocilara ca tine.Tu esti o ratata iar eu o regina..la care trebuie sa te inchini..
-Singura ratata de aici esti tu Kim.Lasa-ma in pace ca nu-mi arde de fitele tale de fetita ale lui tata..tip eu din toti rarunchii si plec de acolo triumfatoare dar trista.Dupa liceu a fost groaznic, am uitat ca locuiesc cu Miley,ceea ce nu-mi prea place..pentru ca ne vom certa foarte des.
acasa...Deschi usa si imi arunc adidasii la 5 km inainte.
-Auu..ma doare!tipa Miley cu o voce de copil de 5 ani..zambesc usor si ma duc sa vad daca e bine
-Scuze nu am vrut dar sunt suparata!spune eu cu lacrimi in ochi
-Nu e nimic te inteleg..si eu sunt suparata,dar imi va trece..vine la mine si ma i-a intr-o imbratisare calduroasa..imi era dor de astfel de imbratisari.
-Imi pare rau,de faza de ieri.Eram prea suparata si am uitat ca erai cu mine.
-Nu e nimic pitico!
-Te iubesc,nebuno!
-Si eu te iubesc!!Ne-am pus sa ne uitam la un film de comedie.Eu am luat popcornul si niste limonade.Am ras atat de tare la film ca imi curgeau deja lacrimi.Dupa film am luat-o pe nebuna mea cu mine si ne-am culcat amandoua in patul meu.
Scuze daca e scurt..dar cum am mai spus lipseste inspiratia...si scuze pentru greseli.Acest capitol l-am dedicat prietenei mele cele mai bune si nebune Nicoleta..o iubesc nespus de mult.Va pup!
CITEȘTI
Noroc Orb
Novela JuvenilLovita de masina.Aruncata la 20 m inainte.Nici o zgarietura si nici o fractura. Ce e asta noroc orb sau doar îngerul meu nu ma lasa la greu.?!