Giriş

23.5K 1.2K 359
                                    

İnsanlar bazen oturdukları yerden televizyonda gördükleri haberleri eleştirirken her şey çok kolaymış gibi geliyordu. Onların dediği gibi yapsak sanki her şey düzelecekmiş gibiydi. Fakat oturdukları yerden sadece dışarıdan gördükleri görüntüleri eleştirirlerken o görüntünün arkasında neler yaşandığını, olayın ne kadar karışık olabileceğini düşünmüyordu kimse. Mağdur rolüne bürünenin aslında her şeyi zorlaştıran olabileceğini düşünmüyordu.

Ama zaten boşverin, herkesin sorunları olsa da bizim olamazdı. Çünkü biz ünlüydük. Ünlülerin yaptığı her şey sadece şımarıklıktan ibaretti.

"Jungkook, bana geçen sana bakman için verdiğim evrakları getirir misin?"

Duyduğum sesle birlikte gözlerimi kapatmış ve derin bir nefes alıp vererek bakışlarımı tekrardan televizyona odaklamıştım.

"Kendin alamaz mısın?"

"Bir işin yok şu an, getirsen eline mi yapışır?"

"Jaehyun, yorgunum. Bütün gün setteydim farkındaysan? Dinlenmeye çalışıyorum"

"Tamam Jungkook. Sen yorgunsun ama ben değilim zaten." Diyerek sert ve gürültülü hareketlerle buradan dönüp bakmadan göremeyeceğim masasından kalkmış, gürültü çıkartmaya devam ederek merdivenlerden yukarı çıkmıştı.

Bilerek yapıyordu. Gürültüden nefret ettiğimi, özellikle de yorgunken hiç tahammül edemediğimi bildiği için bilerek beni sinirlendirmek için yapıyordu.

Medyanın önünde bana bir prensesmişim gibi davranan sevgilim Jaehyun, artık kameraların olmadığı anda bambaşka bir insana dönüşüyordu. 'Artık' dedim evet. Çünkü uzun soluklu ilişkimizin ilk yıllarında bana kameralar yokken de prensesmişim gibi davranıyor, bana o büyülü ilişkiyi yaşatıyordu.

Ama dediğim gibi. Yaşatıyor-du.

Derin bir nefes daha vererek bacaklarımı iyice kendime çekmiş ve gözlerimi kapatarak uzandığım yerde küçülmüştüm. Hızla atan kalbim tamamen sinirden ve üzüntüden dolayı bu durumdaydı.

Gitmeme izin vermiyordu. Onunla ne zaman ayrılmakla ilgili bir şeyler konuşmak istesem hemen konuyu değiştiriyor, asla bu konuşmayı başlatmıyordu. Farkındaydı. Aramızdaki ilişkinin artık sağlıklı olmadığının farkındaydı ama devam etmek istiyordu. Böyle birbirimizi kırarak dökerek de olsa devam etmek istiyordu ama ben istemiyordum.

"Uyuyacak mısın?"

Gürültü yapmaya devam ederek merdivenlerden indiği sırada yine bana seslendiğinde ses çıkartmamayı tercih etmiştim fakat o tekrardan sormuştu.

"Jungkook? Sana soruyorum?"

"İzin verirsen uyuyacağım Jaehyun" demiştim sinirle. Dişlerimi birbirine bastırarak sert bir nefes vermiştim burnumdan.

"Ne sinirleniyorsun? Bu gece bir görüşmen yok mu senin? İnsanlık yapmak da suç oldu"

"O görüşme dün geceydi. Eve geç geldiğin için fark etmemiş olabilirsin"

"Öyle mi? İyi o zaman. Uyu" diyerek tekrardan masasına yerleştiğinde hafif olan uykumun onunla aynı odada deliksiz olmasının imkansız olduğunu bildiğim için yorgun bedenimi zorlukla koltuktan ayırmıştım.

"Nereye?"

"Odaya gidiyorum"

"Madem odaya gidecektin niye beni de kaldırdın? Cidden Jungkook, tek yorgun olan sen değilsin. Biraz yardımcı olsan keşke"

"Jaehyun, siktir git"

Yüzüne bile bakmamıştım. Beyinsizlikte mastır yapmış gibiydi. Özellikle yorgun olduğu zamanlar ayrı bir gıcık ayrı bir bencil oluyordu. Fiziksel olarak yorgun olan beni, psikolojik olarak da yoruyordu.

"Sen en iyisi gidip uyu" demişti mırıldanarak. "Yoksa kavga edeceğiz"

Kıkırdamıştım istemsizce. Başım iki yana kendiliğinden sallanırken kıkırdamıştım. Aynı şey oluyordu. Beni delirtiyor, sınırıma geldiğini fark ettiği an 'kavga edeceğiz, biraz uzaklaşsak iyi olur' diyerek noktalıyordu.

"Ertelemeye devam et" demiştim merdivenlerdeyken. Beni duyduğunu biliyordum. "Bir gün erteleyemeyeceğinin sen de farkındasın"

Ama tahmin ettiğim gibi duymamazlıktan gelmişti.

"İyi geceler Jungkook"

Duymamazlıktan gelemeyeceği gün de gelecekti.






___

Merrrrhabalarrrr 🤭🤭

Kısa olduğunu biliyorum ama merak etmeyin, zaten alışmışsınızdır ama neyse giriş bölümlerim her zaman kısa olur, sonrasında uzayacak ❤️

Friends Jaehyun'u Jungkook'la shipleyenler için buradaki adamı Jaehyun yapayım dedim owmvosmckdkkd ama bu Jaehyun oradaki kadar iyi olmayacak benden söylemesi 🤭 Taehyung da yakında gelecek merak etmeyin 🤭

Umarım hoşunuza giden bir fic olur, birlikte eğlenelim, beklentilerinizi yorumlara bekliyorum ❤️


Louis Vuitton: TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin