21: Doğrular ve Yanlışlar

7K 859 244
                                    

Canım sıkılıyordu.

Derin bir iç geçirmiştim oturduğum koltuğa daha da yayılırken. Hem yapacak bir şeyim yoktu hem de Taehyung'la görüşemiyordum. Çünkü onun önemli bir işi vardı ve dikkatinin dağılmasını istemediği için bu gecelik benimle buluşmamaya karar vermişti. Ben de üstelememiştim çünkü zaten iş yerinde onun üzerine gelindiği için ona zar zor verilen bu görevini eksiksiz yapabilmesini istiyordum. Ayrıca kendimi de biliyordum, aynı ortamda olursak mutlaka ona sırnaşmak isterdim ben. Onu zora sokmamak için de anlayışla karşıladığımı telefonda açıkça belli etmiştim.

Ama bu da nasıl bir şanssa tam da çekimimin olmadığı, boş günüme denk gelmişti işi. Ne zaman biteceğini de bilmiyordum, arayıp dikkatini dağıtmak da istemiyordum ama durumunu merak da ediyordum. Bütün gün sadece bugün benimle vakit geçiremeyeceğini belirttiği o konuşmayı yapmıştık ve ardından da yok olmuştu resmen. Arada uygulamaya girip online olup olmadığına bakıyordum ama hiç olmuyordu.

"Mesaj atsam ne olur ki? Bir şey olmaz bence"

Kendi kendimi iki saniyede ikna ettikten sonra telefonumu elime almış ve Taehyung'a mesaj atmak için uygulamaya girmiştim. Normalden de atabilirdim ama uygulamadan atmanın daha iyi olacağını düşünmüştüm. Çünkü gerçekten rahatsız edilmek istemiyorsa internetini kapatmış olmalıydı.

Gönderilen: Taehyung 🌼
Taehyung? İyisin değil mi? Sabahtan beri hiç konuşamadık, durumunu merak ediyorum. Müsait olunca bana dönebilir misin 🥺

Mesajım iletilmişti. Ama sadece tek tik olmuştu. Yani interneti kapalıydı. Dudaklarım kendiliğinden büzülürken en azından tek mesaj atmak zorunda kalmadığım için içimden geçenleri yazmaya devam etmiştim. İki tik olsaydı, art arda bildirim düşmemesi için tek mesaj atmaya karar vermiştim çünkü.

Gönderilen: Taehyung 🌼
Seni özledim 🥺
Kızma ama neden bugüne denk geldi ki😔
Neyse en azından şunu fark ettim
Seni görmeden bir gün geçirmek bile çok zormuş 😔🥺
Olsun, dayanabilirim 🥺
Yine de hemen müsait olup bana dönmen için dua edeceğim şimdi 🥺
Seni seviyorum
Çok çalışıp da kendini yormanı istemiyorum ama bu işine önem verdiğini bildiğim için yorulacağına da eminim 😔
Neyse artık, işin bitince ben sana güzel bir masaj yapıp bütün yorgunluğunu alırım 😔🥺
Gideyim de masaj tekniklerine bakayım bari biraz🥺
♥️

Mesajlarımı yokladıktan sonra iç geçirerek kalkıp bilgisayarımı almış ve gerçekten de masaj tekniklerini araştırmaya başlamıştım. Geç saatte de olsa onunla buluşmayı planlıyordum çünkü. Bugün onu görmeden uyumak istemiyordum.

Yaklaşık kırk dakika boyunca masaj tekniklerini araştırmış, baskı yapılması gereken noktaları ezberlemeye çalışmıştım. Elbette hepsini aklımda tutamazdım hemen ama biraz biraz öğrenmiştim sonuçta.

Araştırma işim bitince bilgisayarımı kapatmak yerine izlediğim bir dizinin kaldığım bölümünü açarak izlemeye devam etmeye başlamıştım ki en fazla beş dakika sonra telefonum çalmaya başlayınca heyecanla telefonuma sarılmıştım. Evet. Taehyungdu.

"Taehyung?"

"Bebeğim?" Sesi yorgun gibi gelmişti. "Mesajlarını şimdi gördüm, yanımda olsaydın ısırırdım seni."

Gülmüştü. Benim de dudaklarım kıvrılırken olduğum yerde biraz küçülmüştüm.

"Ne durumdasın? Bitti mi işin?"

"Aslında bitti ama son kez kontrol etmek istiyorum. Sen ne yapıyorsun? Neler yaptın bugün?"

"Hiçbir şey yapmadım. Sadece oturdum, yattım, bir şeyler yedim, bir şeyler izledim ve biraz senaryoyla genel hikayeye göz gezdirdim. Yeni bir şeyler eklemişler de"

Louis Vuitton: TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin