LIAR PT.2

2.1K 241 284
                                    

İyi okumalar diliyorum ❤️

--

Kapıdan içeri girdikleri gibi eli ayakkabısına giden Jeongguk'u durdurdu Victory.

'' Ayakkabıları çıkartmıyoruz ''

Bu dediğinin üzerine Jeongguk'un kaşları hayatı boyunca böyle bir şeye ilk defa şahit oluyormuş gibi havalandı.

'' Ne oldu? '' diye sordu Victory kıkırdayarak, '' Çok mu garip geldi? ''

'' Hayıııır, çok havalı '' dedi Jeongguk ve anında doğruldu, '' Bunu hep yabancı dizilerde görüyordum, gerçek olduğunu bilmiyordum ''

Victory bir kez daha güldü.

'' Şimdi odana bile ayakkabı ile mi gireceğiz? '' diye sordu Jeongguk.

'' Evet '' dedi Victory, Jeongguk'un yüzüne odaklanmış ve onun her bir tepkisini dikkatle izliyordu. Öyle şirindi ki şaşırırken, Jeongguk'un üstüne atlamamak için kendini zor tutuyordu.

'' Annen kızmaz mı ama? ''

'' Hayır, o da evde ayakkabı ile geziyor ''

'' E bu evi kim temizliyor o zaman? Çok kirli olur bura- ay, özür dilerim kabalık ettim ''

Victory sonunda dayanamadı, karşısında bir çocuk vardı sanki. Düşünmeden konuşmaya başlaması, sonra kendi lafını kesip ellerini ağzına götürmesi ve mahçup bir ifadeyle özür dilemesi karşı konulamazdı.

Birden dudaklarına yapıştı Jeongguk'un. Oğlan neye uğradığını şaşırmış, refleks olarak ellerini kaldırıp Victory'nin kollarına tutunmuştu. Boğuk bir sesle inledi önce, kendini geri atmaya çalıştı. Victory ile öpüşmeyi seviyordu ama Jungkook ve Taehyung onları görebilirdi.

Victory geri kaçmaya çalışan oğlanı sıkıca kavradı belinden, kendine çekip göğüslerini birleştirdi. Diğer elini de kalçasına indirdi, sertçe itti kendisini ona doğru. Belden aşağıları birbirlerine öyle sert vurunca Jeongguk'un kapalı gözleri anında açılmış öncekinden sesli inlemişti.

İkilinin dudakları nefesleri artık onlara yetmediği vakit ayrıldı birbirinden. Victory gözlerini karşısındaki kızarmış yanakların sahibinden alamıyordu.

'' Çok güzelsin '' dedi büyülenmiş gibi Jeongguk'u izlerken.

Jeongguk daha da kızardı. Islak dudaklarını birbirine bastırdı. Victory onu bir kez daha öpmek için uzandığı sıra bulunduğu yerden Taehyung'u gördü. Oldukça yaklaşmıştı ikizi, arkası onlara dönük bir şekilde Jungkook'a bir şeyler söylüyordu.

'' Benimle gel '' dedi Jeongguk'un elini tutup. Hızlı adımlarla evin içerisinde ilerledi, ilerideki merdivenleri hızlı hızlı çıkmaya başladı.

'' N'oluyor Victory? '' dedi Jeongguk onun adımlarına zar zor ayak uyudurken, '' Nereye gidiyoruz? ''

Ama bu sözler Victory'nin bir kulağından girdi diğerinden çıktı, aklında tek bir şey vardı şu an.

Nihayet merdivenleri çıktıklarında Victory biraz yavaşladı, uzun bir koridora girdiler birlikte. Soldan ikinci kapının önüne geldiklerinde Victory kulpu indirip açtı kapıyı. Önlerine çıkan oda adeta birbirinin zıttı olacak şekilde ikiye ayrılmıştı. Sol taraf derli topluydu, koyu gri bir yatağa ve dolaplara sahipti. Sade ve şıktı, ufak bir kitaplık ve boy aynası dışında başka pek bir şeye sahip değildi. Öteki taraftaki yatak ise pastel maviydi, yatağın üstünde çeşit çeşit renkte kaplan oyuncakları vardı. Kıyafet dolabının bir kapağı açıktı ve içi karmakarışıktı, diğeri ise tam kapalı değildi çünkü birkaç parça kıyafet araya sıkışmış bunu engelliyordu. Dolapta bulunan kıyafetlerin en az yarısı kadarı da dışarıdaydı, yatağın dibinde, yerlerde, dolabın üstünde, koltukların kol kısımlarında ve hatta avizenin kollarında bile. Ek olarak sadece kocaman bir kitaplık vardı odanın bu tarafında, içi mangalar ve romanlar ile doluydu. Jeongguk böyle zıt bir birleşimi ilk defa gördüğünden şaşırdı, meraklı bakışları odanın her yerini süzerken kadrajına giren Victory'yi biraz geç fark etti.

TWINS   ( taekookvgguk )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin