DRUNK DAZED PT. 2

3.2K 314 519
                                    

yeni kurguma merhaba deyinnnncoworkers to lovers seviyorsanız sizi buraya da beklerim 💗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yeni kurguma merhaba deyinnnn
coworkers to lovers seviyorsanız sizi buraya da beklerim 💗

iyi okumalar, oy verip yorum yapmayı da unutmayın lütfen

-

...

Duyduğu gürültülü sesle daldığı düşüncelerden uyandı Victory. Taehyung'tan işaret gelmişti. Hiç beklemeden kalkıp kapıyı açtı, kapı açılır açılmaz gözlerini etrafta gezdirmeye başladı. Uzandığı sedyenin önünü kapayan perdeye gölgesi vuran Jeongguk'u fark ettiğinde seri adımlarla oraya doğru yürüdü. Hızla çektiği perdenin arkasında burnunu bir tomar, yarısı kanlı yarısı temiz peçeteler ile kapatmış Jeongguk'u görmeyi planlıyordu, beklemediği şey oğlanın üstünün çıplak olmasıydı.

'' Jungkook?! Kedi yavrusunu mu kovaladın sen, camdan atladın birden. ''

Oğlan, başı camın olduğu ters yöne dönük bir şekilde konuşmuştu. Bakışları hala daha dışarıyı izlerken bir cevap alamadığında '' Hmm? Cevap versene '' demişti. 

'' Jungkook Taehyung ile birlikte. ''

Duyduğu ses beklediğinin aksine Jungkook'a ait olmadığında başını hızla çevirdi Jeongguk. Aralık perdenin önünde gördüğü beden, bu ses Victory'ye aitti. 

Victory, Jeongguk'a kızdığı için onunla konuşmuyordu ve sadece bir gün olmuş olsa dahi sanki aylardır konuşmuyorlarmış gibi hissediyordu. Victory'nin peşinden koşsa bile dönüp yüzüne bakmamasının ardından oğlanın kendi ayağına gelmesi onda şok etkisi yaratmıştı haliyle.

'' Victory!? Neden burdasın? '' dedi Jeongguk şoku az çok atlatır gibi olduğunda '' Ve Jungo neden Taehyung ile? ''

'' O ikisinin kendi işleri var. ''

Jeongguk bundan çok bir anlam çıkaramasa dahi başıyla onayladı Victory'yi, '' Peki sen? '' diye sordu ardından, '' Sen niye buradasın? ''

Victory sessiz kalmayı tercih etti, Jeongguk'a onun için endişelendiği için burada olduğunu söylemek istiyordu ancak aklına Taehyung'un planı ve çok kısa bir süre önceki kaba tavırları geldikçe ona bu cümleyi söylemesinin çok saçma olduğunu düşünüyordu. Jeongguk saf biri olsa bile Victory'nin ani değişimine akıl erdiremez ve belki de şüpheye düşebilirdi, ya da sadece sevinir ve hepsini görmezden gelir hiçbirine takılmazdı.

Hangisinin daha olası olduğunu bilmiyordu Victory, endişeliydi.

'' Buradayım çünkü.... '' 

Devamı gelmedi.

Jeongguk ise merakla Victory'nin ağzından çıkacakları bekliyordu, oğlanın parlak gözleri ağzının içine bakıyordu adeta. Ve nasıl bir bahane öne süreceğini düşünmek için çok geç kaldığını tam o an fark etti Victory.

TWINS   ( taekookvgguk )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin