OPPA

4.2K 466 571
                                    

-


Victory elinin tersiyle sildi ıslak alnını, bugün düşündüğünden daha yorucu geçmişti. Bu denli talep olacağını aklına bile getirmemişti; kıyafetler, yemekler, ambiyans ve özellikle de oğlan ve kızların görünümleri insanları çekecekti evet ancak bu kadarını gerçekten de hayal etmemişti. Bar sanki ünlü bir mekana aitmiş gibi dolup taşmıştı. Her masada birileri vardı, ekibin geri kalanı zar zor yetişiyordu ve kapının ardında sıranın kendisine gelmesini bekleyenler.... onlar da cabasıydı. 

Günün sonuna gelinmişti, tezgah bar açılmadan önceki gibi bomboş ve tertemizdi. Bu görüntü Victory'nin içini rahatlattı, temizliği seviyordu. Ancak bir sorun vardı, Jeon ikizleri ve onların arkadaşı. Oğlanın adını düşünmek bile sinirlerini hoplatmaya yetiyordu.

Namjoon, Kim Namjoon. Aptalın tekiydi, Jeongguk'a kendisi için oppa dedirttiren bir aptal, sanki komikmiş gibi! 

Victory kıskanmıyordu, işleri onun için zorlaştıran ve iddiayı kazanmasını engelleyen oğlana gıcık oluyordu o kadar. Jeongguk'a karşı hisler beslemediğini çok iyi biliyordu, onun vücudunu, tavırlarını ve tokalarını, jelibonlarını ve jelibonlarını paylaşmakta zorluk çekişini çok beğeniyordu sadece. Jeongguk, onu elde ederek iddiayı kazanacağı basit biriydi sadece.

Havluyla ellerini kuruladı, nemli sırtına yapışmış gömleğini eliyle geri çektirdi. Bu histen nefret ediyordu, terden, yapış yapış olmaktan. O sıra da sırtını kaplayan soğuk havayla irkildi, tüyleri diken diken oldu. Hemen taburelerden birinin üstüne yerleştirdiği beyaz kot ceketini aldı ve giyindi.

'' Benden bugünlük bu kadar çocuklar, birazdan çıkacağım. ''

Hyuna ve Jackson ellerindeki koca çöp poşetlerini yere bıraktılar ve ayaklarıyla ona doğru ittirdiler. 

'' Çıkarken at '' dedi Jackson ve kendini de yere bıraktı, '' Ayı gibi yiyip içmişler aç herifler! ''

'' Müşterilerin neredeyse hepsi kızdı? '' diyerek Jackson'ın yanına oturdu Hyuna ve kafasını onun omzuna yasladı.

'' Yaslanmasana kızım bende yorgunum '' diyerek ittirdi onu Jackson.

Hyuna terslenerek başını çekip uzaklaştı ve sonra olduğu yerde sırt üstü uzandı.

Victory onların zemine böyle rahatça oturmalarına ve özellikle Hyuna'nın yere uzanmasına tiksinerek baktı. İkisini çöp poşetlerini alarak yalnız bıraktı. Poşetleri barın karşı caddesindeki konteynerlere atmak için dışarı çıktığında kafenin duvarına yaslanmış sigara içen silüeti fark etti. Sokak lambasının ışığının vurmadığı yüzü görmek için gözlerini kısarak baktığında onun Namjoon olduğunu fark etti. Öfke vücudunu sarmıştı, hem de saniyeler içerisinde.

- Ne arıyorsun burada?!, dedi anında Victory, sesinin yüksekliğine dikkat edememişti.

Namjoon ardına kadar açtığı gözleriyle ona bağıran oğlana şaşkın şaşkın baktı. Kısa sürede kendini toparlayıp yaslandığı duvardan ayrıldı ve dikleşti.

- Jungkook ve Jeongguk'u bekliyorum, onları alacağımı söylemiştim unuttun mu?

Victory çöp poşetlerine geçirdi tırnaklarını, sinirini onlardan çıkarıyordu. Birkaç adımla Namjoon ile aralarındaki mesafeyi kapattı. Alev saçan gözlerini onunkilere dikti.

TWINS   ( taekookvgguk )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin