helllooo
bir bilgilendirme ile geldim
sezon finalinin iki farklı finali var
biri ortalığı yıkacak diğeriyse sonrasında biraz burnunuzdan getirecek bir final
her türlü ananız ağlayacak yani 🤭haftalardır sezon finaline karar vermeye çalışıyordum ve o kadar kararsız kaldım ki manitaya sordum
finalin hangisi olacağına kendisi karar verdi 🙃yani ikizlerin kaderini ve sizin ne kadar ağlayacağınızı bizzat belirledi
sezon finalinde bana değil manitaya yorum yaparsınız artık slsmxmsmxnskxiyi okumalar diliyorum aşkolarım 💗
-
Jeongguk kahvaltıya inmediğinde Jungkook endişelenmeye başlamıştı, yanında Taehyung ile masaya doğru gelen Victory'yi gördüğünde ayağa kalktı.
" Hey, Victory! "
Oğlanın başı konuşuyor olduğu ikizinden çevrildi ve gözleri Jungkook'u buldu. İfadesi gergin bir hal alıp vücudu kaskatı kesilirken olduğu yerde durdu. Taehyung da durmuştu ancak onlara bakamıyordu.
" Evet? "
" Jeongguk'u görmüş olma ihtimalin var mı? Hâlâ inmedi. "
" Ondan haberim yok " dedi Victory etraflarına göz gezdirirken, az önce Taehyung'dan babalarının sabaha doğru otele geri döndüğü haberini almıştı ve tekrar karşılaşmaktan korkuyordu.
" İyi de siz oda arkadaşı değil misiniz? " dedi Chan, son dakika Jackson ile oda arkadaşı olduğunda öğrenmişti bir şeyler.
Jungkook'un meraklı bakışları Victory'yi delip geçiyordu adeta.
" O banyodayken odadan çıktım, ne yaptı bilmiyorum. Belki de giyiniyordur " diyerek omuz silkti ve masaya doğru giderken rahat gibi davranmaya çalıştı Victory. Özellikle kızların yanına otururken Taehyung'u da beraberinde götürdü.
" Çocuklar, herkes burada mı? " diyerek masaya bakan öğretmen son boş sandalyeyi görünce kaşlarını çattı, " Gelmeyen kim? "
Jungkook sandalyesini çekip masadan uzaklaşmadan önce konuştu.
" Jeongguk gelmedi, sanırım bir sorun var. Kimseyi bekletmeyi sevmez aslında. Gidip ona baksam iyi- "
" İşte, kardeşin orada. "
Jackson araya girdiğinde herkes kafasını onlara doğru gelmekte olan oğlana çevirdi.
Jeongguk ifadesiz bir suratla Jungkook'un hemen yanındaki sandalyede yerini aldı. Jungkook yerine geri otururken ona doğru eğildi ve kısık sesle sordu.
" Niye geç kaldın? "
Jeongguk tıpkı bir ölü gibi bakan gözlerini masada tutmaya devam ederken fısıldar gibi konuştu.
" Biraz midem bulanıyordu. "
Victory ile olanlardan sonra kendini hasta gibi hissediyordu. Midesi bulanıyor, başı çok ağladığı için ağrıyordu. Üstelik gelmeden önce gözlerinin ve burnunun fazla dikkat çekeceğini bildiği için yüzünü yıkamış, kremler sürmüş, bir şekilde ağladığını belli eden görünümünü yok etmeye çalışmıştı.
Uğraşmıştı uğraşmasın ama buna rağmen sesi o kadar bitkin çıkmıştı ki Jungkook gözlerini kırpıştırdı ve kulaklarında bir sorun olduğunu düşündü. Her şeye rağmen gülmeye çalışan kardeşi ifadesiz bir surat ve bitkin bir sesle karşısındaydı. Zorla gülmeyi dahi denemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TWINS ( taekookvgguk )
FanfictionSeul Lisesinin ünlü ikizleri Taehyung ve Victory herkesin gözdesiydiler, ta ki Jeongguk ve Jungkook gelene dek. [ KimTaehyung & JeonJungkook ] [ KimVictory & JeonJeongguk ] grumpy and sunshine [vkook] crazy wild and chill quiet [taekook] enemies to...