3679 kelime yazdım nolur kısa demeyin olur mu
ha birde instagram bölümlerinde sizlerin yorumlarınızı kullanmaya karar verdim
kendinizi bölümlerden birinde yorumlarda görürseniz şaşırmayın
mesela burada var bir tane :)-
'' Bu kadar hızlı davranırsan olacağı buydu zaten. ''
Victory yastığa gömdüğü kafasını kaldırdı, gözlerinin önüne düşen tutamları eliyle geri attı.
'' Ya sen?! '' dedi, Jungkook'u öptüğünden eve dönüş yolunda haberdar olduğu ikizine.
'' Anlattığıma pişman edeceksin beni '' dedi Taehyung göz devirerek '' Eğer yapmasaydım beni bırakmazdı, üstümde olmak hoşuna gidiyordu resmen. Bana yukarıdan bakmaktan nasıl zevk aldığını bir görseydin... ''
Kağıt maskeyi özenle yüzüne yerleştirdi Taehyung ve devam etti.
'' Onu pişman edeceğim, bana zorbalık yapamayacağını kanıtlayacağım. Başını kaldırıp gözlerime bile bakamayacak hale gelecek. ''
'' Onunla kafayı bozmuş durumdasın, en azından ben bu kadar takıntılı değilim. ''
Yattığı yerden yatağının yanındaki çekmecenin üstüne uzandı Victory ve telefonunu aldı.
'' Ben mi?! Alakası bile yok, ayrıca kendine bir bak. Bu takıntılı olmayan halin mi, çocuktan seni öpmesini istemişsin yapmayınca da duvara yumruk atmışsın. Ergen misin? '' dedi Taehyung ve cümlesi biter bitmez yüzüne yastık yedi, dikkatlice yüzüne yerleştirdiği kağıt maske kaydı ve buruşup yere düştü.
O sinirle bağırıp çağırır, yere düşen maskesini alıp çöpe atarken Victory de intikamını aldığı için yüzünü saran kocaman bir gülümseme ile telefonuyla ilgileniyordu. Ancak dudaklarını saran gülümseme gördüğü şeyle yavaşça söndü. Ekrana bakarken kaşlarını o kadar çok çatıyordu ki Taehyung ikizine olan sinirini göz ardı etti.
'' Ne oldu? ''
Yanına gitti ve yatağın kenarına oturdu.
'' Ne oldu, dedim. ''
'' Al kendin bak '' dedi Victory telefonu Taehyung'un eline sertçe tutuşturarak.
Eliyle yüzünü kapadı ve kafasını yatağın başlığına yasladı. Oturduğu yerde biraz aşağı kayıp derin bir nefes verdi. Taehyung onun bu tepkisine karşılık gördüğü şeyin ne olduğunu daha çok merak etti, kafasını çevirip açık telefonun ekranında gözüken fotoğrafa baktığında ise ilk önce kaşları havalandı kısa süre sonra yüzü eski halini aldı.
'' Cidden buna mı sinirlendin? ''
Victory ne fiziksel olarak ne de konuşarak bir karşılık vermediğinde Taehyung bir sorun olduğunu anlayarak ikizine döndü.
'' Bu kadar önemsiyor musun onu? ''
Victory yüzünü tamamen kapatan ellerini gözlerine kadar indirdi, kaşları çatıktı.
'' Onu değil iddiayı önemsiyorum, bir şeyi de doğru anla. ''
'' Niye bu kadar kızdın o zaman bu fotoğrafa? ''
'' Nasıl güldüğüne bak '' dedi Victory gözleriyle ekranı işaret ederek.
Bakışları ekranı çatlatmaya yetecek kadar deliciydi, gerçekten sinirlenmişti.
Taehyung fotoğrafa bir kez daha baktı.
'' Her zaman gülüyor zaten. ''
Victory eliyle alnına vurdu ve kardeşinin elinden çekip aldı telefonunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TWINS ( taekookvgguk )
FanfictionSeul Lisesinin ünlü ikizleri Taehyung ve Victory herkesin gözdesiydiler, ta ki Jeongguk ve Jungkook gelene dek. [ KimTaehyung & JeonJungkook ] [ KimVictory & JeonJeongguk ] grumpy and sunshine [vkook] crazy wild and chill quiet [taekook] enemies to...