SELAMLARRRR!
Umarım görüşmeyeli iyisinizdir. Bölümü anca yazıp atabildim bu hafta biraz yoğun geçti.
Medyaya eklediğim videoyu bölümü okuyunca anlayacaksınız. Önce izleyip sonra okumanızı öneririm daha güzel kafada oturur. Henüz kendi düzeni sağlayamadım ve düzenli bölüm gelmediğinin de farkındayım ama çok yakında belli bir düzen sağlayacağım.
(Unutmadan ekleyeyim yorumlar eski versiyona aittir silmedim düzenledim.)Keyifli okumalar dilerim!🪷
Four your love - Måneskin
🔫
Yaşamaya devam ettiğim süre boyunca durmadan şaşırmaya devam ediyordum. kendime bir gelecek görmek istediğim zaman bile koyu siyah gözlüklerin gözüme takıldığına şahit oluyordum.
Sürekli depresiftim ve bunun en çok bana zarar verdiğini de biliyordum fakat içimdeki boşluğu dolduramıyordum. Ne yapsam olmuyordu ve bu beni çok üzüyordu.
Ama ne olursa olsun yanımda sevdiklerim varken kısa zamanlarda bana her şeyi unutturuyorlardı.
Ve bugün de çok güzel bir aktivite seçmişlerdi. Paintball.
Ormanın içinde çok güzel bir mekana geldiğimizde etraftaki dekorasyondan çok etkilemiştim. Mekanın sahipleri sadece bir saha yapmak yerine etrafını çeşitli dekorasyonlarla doldurmuştu. 2 katlı sahil evlerine benzeyen bir kulübenin etrafında masalar, çadırlar, armut koltuklar ve açık büfe vardı.
Ortam o kadar rahat ve huzurlu görünüyordu ki büyülenmiştim resmen. Açelya ve Cemre'yi gördükten sonra yalnız olmadığımı fark ettim.
"Oğlum burası nasıl bir cennet lan niye daha önce gelmedik buraya?" diyen Cemre bir yandan Kamer'in omuzuna vuruyordu.
"Keşfedeli biraz oldu aslında ama buraya hep beraber gelmek istedim. Bundan sonra ne zaman isterseniz geliriz okula da yakın çünkü." Herkes onaylar gibi mırıltılar çıkarırken gördüğüm şeyle birlikte kafenin içine koşmaya başladım.
"Rana düşeceksin!" Adlı söylemlere kulak asarak kendimi hamağın üstüne bıraktım.
Bu hamak küçükken gittiğimiz pikniklerdeki hamağımın aynısıydı. Kulübe zaten ormanın içinde olduğu için ağaçlara zarar vermeden en iyi şekilde burası kurulmuştu ve kulübenin içinde 2 tane ağaç vardı, arasına da hamak kurmuşlardı.
"Ben bu kızın hareketlerinden anlam çıkarmayı yıllar önce bıraktım." Diyen Emrah'a kaşlarımı kaldırırken ikinci şok dalgası beklemediğim birinden geldi.
"Ben yakın zamanda bıraktım ama evet haklısın." Kendimce sinirli yapmaya çalıştığım bakışlarımı Açelya'ya fırlattım.
"Hadi kesin şu zırvalığı da kahvaltı yapalım. Açken bırak paintball oynamayı kolumu kaldırmam." Dedi Cemre.
Kahvaltımızı yapıp çaylarını içtikten sonra paintball sahasının yanına geldik. Kayıt işlemini Kamer önceden arayıp ayarladığı için hiç beklemeden soyunma odalarına geldik. Asker kıyafetlerini giyip kaskları taktıktan sonra dışarı çıktık. Hakem olduğunu düşündüğüm kadın konuşmaya başladı.
"Hepiniz öncelikle hoşgeldiniz arkadaşlar. 3 Takımımız toplam 2 saat boyunca ormanın içinde olacak. Takımlar 5'er kişiden oluşacak. Kısaca kuralları özet geçeyim. Giydiğiniz yeleklerin üzerine 1 atış yerseniz 5 dakika boyunca hareketsiz kalacaksınız ve karşı takım bu süre zarfında size dokunamaz. 2 atış yediğinizde oyun dışı kalırsınız. Yelekler dışında kollara, bacaklara ve kafaya atış yasak. Olduğu taktirde oyun dışı kalırsınız. Amacınız karşı takımın kulesindeki bayrağa ulaşmak. Bayraklara ulaşabilen 2 takım final parkuru oynayacak. Oynanan maç bittiği zaman silahlarınızı alın ve eğlenceye başlayın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Operasyon Aşk (Ara Verildi)
Teen FictionÇoğumuz geçmişte olan olaylara ve anılara takılı kalırız. Eski aşklar, dostluklar, ölen insanlar ya da yaşasa bile öldü varsaydıklarımız. Çoğu insandan "sonuçta oldu bitti, önüne bakma zamanı." cümlelerini sıklıkla duyabilirsiniz. Ya da duymak istem...