12. Tavuk Pilav Kraliçesi

18 9 76
                                    

SELAMLAAAAAR!💗💗

Yeni bölümümüze hoş geldiniz! Bu girişleri yazarken sebepsizce geriliyorum ajrgqjdhqjsjqiej

Bundan sonraki 2-3 bölümden sonra araya ufak bir zaman atlamasına gidebiliriz. Yani tam olarak belli değil ama önümüzdeki 4 bölüm içinde olabilir. Önceki bölümde Açelya sonunda Emrah'a cevap vermişti bakalım bu bölümde neler olmuş. Bol bol yorum yapmayı ve yıldızı parlatmayı unutmayın!🌟

keyifli okumalar dilerimm!💞

Enchanted - Taylor Swift

🔫

"Sahil boyunca koşuyordum. Bir yere yetişmeye çalışıyordum fakat nereye ve kime olduğunu bilmiyordum. Koşarken yanından geçtiğim denize baktım. Bir sürü martı vardı fakat deniz martıların kanıyla bulanmıştı."

Sarsılarak uyandığımda nefes nefese kalmıştım. Komidinde duran suyumu alıp içtim. Kâbuslarımı atlatalı uzun zaman olmuştu. Yanımda yatan Cemre'yi uyandırmamaya çalışarak yataktan çıktım. Yan taraftaki koltuğa baktığımda Açelya'yı göremedim.

Odadan çıkıp aşağı indiğimde mutfağa gidip su içtim. Odaya geri çıkacakken bahçede oturan Açelya'yı fark ettim.

Yavaşça yanına yaklaştığımda telefonuna bakıyordu. Gidip yanına oturdum.

"Sende bir şey var Açelya, neler oluyor?" dediğimde telefonunu kapatıp kafasını kollarına gömdü.

"Ne yapacağımı bilmiyorum. Kafam o kadar karışık ki, doğru düzgün düşünemiyorum bile." koluna dokunup kafasını kaldırmasını sağladım. Nadiren onu ağlarken görüyordum. Bu da o anlardan biriydi.

"Ben sürekli sorup kafanı daha da fazla yormak istemiyorum. Anlatmak istediğin zaman dinleyeceğimi biliyorsun."

"Rana ben çok yoruldum. Omuzuma yüklenen şeylerden sıkıldım artık. Dayanacak gücüm tükeniyor. Sana karşı, Emrah'a karşı. Herşeyden ve herkesten utanıyorum artık. Böyle davranmaya çalışmaktan yoruldum." derin bir nefes alıp yüzündeki yaşları sildi.

"Bunu sana benim anlatmamam gerekiyor belki. Ama kendi dertlerim beni bu kadar köşeye sıkıştırmışken artık Kamer'i düşünemeyeceğim. O tokayı sana Kamer almadı Rana. O tokayı Barın aldı. Kamer sırf kıskançlığından kendi almış gibi davrandı. Bunu söylediğim için belki suratıma bakmayacak, ya da senden sakladığım için benimle konuşmayacaksın belki. Ama yapamıyorum. 2 gün önce bir mesaj geldi bana. Emrah'dan. Galiba benden hoşlanıyor. Gerçekten kafam çok karışık. Cevap veremedim mesajına. Az önce yine yazdı. Al oku." telefonu elime tutuşturduğunda mesajları okudum.

Emrah'da bir hal olduğu zaten belliydi.

Kamer'e aşırı öfkelenmiştim. O benim kaç senelik arkadaşımdı. Tokayı ben almadım dediğinde de hiçbir şey değişmeden arkadaşım olmaya devam edecekti. Yalan söylemesi kalbimi kırmıştı.

Barın'ın bana toka alması da saçmaydı. O benim hiçbir şeyim değildi artık. İnce düşünmüştü, toka da gerçekten güzeldi. Zihnim bağıra çağıra geri vermemi söylüyordu. Kalbim ise doğrudan anı kutusuna kaldırmamı.

"Emrah son zamanlarda değişik davranıyordu. Bilmiyorum sadece bana mı öyle geliyordu. İkimiz de tanıyoruz onu. Kolay kolay birini sevebilecek bir insan değil. Gerçekten seviyorsa eğer, kendinden emin olmasa mesaj atmayı geçtim, garip bile davranmazdı. Eğer endişelerin buysa bence endişelenecek şeyler değil bunlar. Yarın konuşun güzelce. Sen de bir şeyler hissediyorsan çok güzel olursunuz. Hiç gerilmene gerek yok. Kocaman insanlar oldunuz ikiniz de. 6. sınıfta değilsiniz artık. Saat geç oluyor, gel yatalım artık. Yarın okul var." dediğimde koluna girip kaldırdım.

Operasyon Aşk (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin