11. Tarot Falı

23 9 59
                                    

SELAMLAAAAAR!💗

Bu bölümde artık işlerin rengi değişiyor. Yazarken en çok araştırma yaptığım ve detaylarını düşündüğüm bölüm olabilir. Tarot bakmayı bilmiyorum, araştırdığım kadarıyla yazdım. Yanlış olabilir çok da takılmayın akdbwkdhwoejoe. Önemli olan zaten kartların anlamları(2 saat boyunca kartların anlamlarını araştırdım...) Sonuç olarak çok güzel bir bölüm oldu bence. Emeğimin karşılığı olarak bol bol yorum yapıp yıldızı parlatırsanız sevinirim!🌟

Medya: Tarot baktıran Açelya ve Rana'yı izleyen Cemre'nin kafada dönenler akdbwkrhwoejek

keyifli okumalar dilerim!💞

we fell in love in october - girl in red

🔫

Arkadaşlarım gibi yemek yemeyi severdim. Hatta onlarla birlikte yediğim zaman zevk alırım. Fakat şuan olan durum beni tereddüte sokuyordu.

"Konko şondon da yosone." kafam allak bullak olmuştu.

"Ne diyorsun ya? Lütfen lokmanı yutup da konuş." Kamer'in direktifi üzerine Emrah ağzındaki yutup Cemre'ye döndü.

"Diyorum ki şundan da ye. Acayip güzel her şey."

Benim müfettişe kantini ispiklemem üzerine okulun tüm yemekleri ve kantin gıdaları milli eğitim kontrolünden geçiyordu. Bugün de daha önce eksik ya da bozuk yemek alanların mahcubiyeti için yemekhanede ziyafet vardı. Müfettişin ipi sağlam kazığa bağlı olacak ki, yemekhane resmen açık büfeye dönüşmüştü. Hepimiz bunun tek günlük olduğunu bildiğimiz için resmen saldırmıştık. Ben ikinci tabağımdan sonra doyup tatlıya geçmiştim. Tabi ki sadece geçen bendim.

3. tabağını yiyen Cemre ile göz göze geldim.

"Fazla abartmadınız mı sanki? Mide fesatı geçireceksiniz. Gidip sınıftan kap getireyim bi de ona doldurun olmadı." tabi ki bunu şaka olarak söylemiştim. Keşke söylemeseydim.

O anda birbirine bakan Cemre ve Emrah, Usain Bolt'dan bile hızlı şekilde sınıfa koştu. Sabah kahvaltısını genelde okulda yaptığımız için illa ki yanımızda kap oluyordu.

Onlar gittiğinde karşımda kahvesini içen Kamer'e baktım. Aldığı toka aklıma geldikçe mutlu oluyordum. Saçımı salık sevmeme rağmen saçımı toplamıştım.

Sabah Açelya bana mesaj atarak bugün okula gelemeyeceğini, hastalandığını söylemişti. Okuldan çıktıktan sonra kesinlikle yanına uğrayacaktım.

Ellerindeki kaplara yiyecekleri koyan eşeklere baktım. Hakkını vermek lazım, gerçekten hepsi çok lezzetliydi.

Zor da olsa Cemre ve Emrah'ı yemekhaneden koparıp sınıfa getirdim. Açelya gelmediği için bugünlük onun yerine oturmuştum. Emrah da arkaya geçmişti.

"Şimdiki ders ne?"

"Edebiyat. Açelya bunu kaçırıyorsa gerçekten bir şey olduğu belli." dedim. Cemre sırada bana döndü.

"Neyi varmış ki?"

"Bilmiyorum, sadece hastayım kendimi iyi hissetmiyorum dedi. Ormana gittiğimiz gün mü üşüttü acaba?" izlenildiğimi hissedince arkama döndüm. Emrah bizi dinliyordu. Onunla göz göze gelince bakışlarını kaçırdı.

"Hayırdır Emrah, bizi dinlemeler filan. Merak mı ettin konuyu?" dediğimde kavga günü dediklerini anımsadım.

7. bölüm'den
O sırada yanımda mırıldanan Emrah'ı duydum. "Sinirlenince de ayrı bi güzel oluyor..." duyduğum bu cümleye daha sonra tepki vermeye karar verip Ada'nın yanına gittim.

Operasyon Aşk (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin