SELAMLAAAAR!🥳
Bölümlerin arasını çok uzun tutmak istemiyorum ama hiç stoğum yok. Bu bölüme kadar olan olayların hepsi benim yeni eklediklerim. Bu bölümden sonra artık okul başlıyor, benim önceden yayınladığım zamana dönüyoruz. Okul başladığı için hem eğlenceli hem stresli dönemlere girecekler. Son sınıf olmanın hüznü ve sınav stresi başlarken hiçbir şeyden geri kalmayacaklar. Bol kaoslu ve eğlenceli bir kitap olsun istiyorum. Umarım siz de benim yazarken eğlendiğim kadar okurken eğlenirsiniz. Bol Bol yorum yapmayı ve yıldızı parlatmayı unutmayın!
Not: Baştaki yorumlar eski versiyona aittir, silmedim düzenleyip paylaştım bilginize!Keyifli okumalar dilerim!💞
Sıcak Şarap - Batuhan Kordel
🔫
Daha önce bela mıknatısı kelimesinin bir insanla özdeştirildiğini duyduğumda, "O ne saçma takma isim, bi insan o kadar da belaya bulaşamaz." demiştim. Şuan düştüğüm durumu göz önünde bulundurursak kendi çıramı kendim yakmıştım.
Bir anda soğuk suyla buluştuğumda yer ve zaman algımı kaybetmiştim. Küçükken bana zorla yüzmeyi öğreten abime binlerce kez teşekkür ederek kıyıya çıktım.
"Benden kurtulduğunu sanıyorsan çok yanılıyorsun. Se-" Sanırım ilahi adalet kavramı gerçekten olan bir şeydi. Cenan daha cümlesini tamamlayamadan ayağının altındaki toprak kaydığı için hızla göle düşmeye başlamıştı.
Onun düşmesini fırsat bilip koşmaya başladım. Üstümdeki kıyafetler fazla ağırlık yapmaya başlayınca bir ağacın arkasına geçip yelek ve gömleği üstümden çıkardım. Beyaz tişörtümü içime giydiğim için şanslıydım. Gerçi ıslandığı için üzerime yapışmıştı ama hava zaten sıcaktı ve koştuğum için sıkıntı olmazdı.
Telsiz suya düştüğü için çalışmıyordu. Tepenin arkasından dolanıp bizim kuleye doğru koşmaya devam ettim.
"Rana!" Ah benim canım arkadaşlarım.
"Kamer! Nerdesin! Sesime gel!" Ağacın arkasından nefes nefese koşan Kamer'i görünce derin bir iç çektim. O da dahil hepsi benim güvenli bölgemdi. Beni görünce anlamaz gözlerle bakmaya başladı.
"Bu halin ne? Neden su içinde her yerin?" Ben daha konuşmaya başlamadan yeleğini çıkarıp yere attığında kaşlarımı kaldırdım. Gömleği çıkarıp omuzlarıma bıraktığında beni kolunun altına alıp yürümeye başladı.
"Geri geri yürürken göle düştüm, o yüzden ıslandım. Gömleğe gerek yoktu."
"Hayır sende akıl yok, bende de yok anasını satayım. Hangi akla hizmet paintball'a getirdiysem sizi suç bende. Sanki başınıza iş açmayacakmışsınız gibi koluma çanta diye taktım gezdiriyorum sizi. Kuleyi basarlar Emrah atış yedim diye ağlar, Cemre milletin üstüne boya yağdırır diye elenir, Açelya desen Cemre'ye sıkıyorlar diye silahı çocuğun kafasına fırlattı. Sen de göle düşüyorsun. Ben ne günah işledim de sizinle arkadaş oldum anlamıyorum."
Bunların hepsini tek nefeste söylemesine mi şaşırayım yoksa haklı olmasına mı bilemiyordum.
Olayların hepsini kameradan izleyen hakemler polis çağırmıştı. Biz daha ne olduğunu anlamadan hepimizi polis arabasına doluşturmuşlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Operasyon Aşk (Ara Verildi)
Teen FictionÇoğumuz geçmişte olan olaylara ve anılara takılı kalırız. Eski aşklar, dostluklar, ölen insanlar ya da yaşasa bile öldü varsaydıklarımız. Çoğu insandan "sonuçta oldu bitti, önüne bakma zamanı." cümlelerini sıklıkla duyabilirsiniz. Ya da duymak istem...