Primele raze ale soarelui isi facuse aparitia odata cu Alek, care acum era in camera lui Rose. Cat despre Rose... ea dormea dusa. Alek se apropia de fata ei, iar de la spate isi scoase o punga cu sange, probabil furat de la vreun spital. In acel moment Rose isi deschise ochii, evident avand si coltii. Se napustise aspura lui Alek, insa acesta se aparase.
-Alek da-mi punga! a spus Rose invaluita de foame.
-Rose controleaza-te! a tipat Alek la ea. Vei primi punga dupa ce te controlezi!
-Alek da-mi punga aia nenorocita! a tipat Rose napustindu-se peste el.
Alek astepta cu rabdare sa vina spre el. Cand ajunse in fata lui, la o distanta potrivita o impinse pe Rose cu putere in perete. Aceasta veni amenintator spre el, iar Alek realizand ca nu mai are sperante ca se va controla ii rupse gatul repede, facand-o pe Rose sa lesine instantaneu.
Dupa doua ore Rose se trezise. Cu greu isi deschise ochii observand ca este intr-un pat dintr-o camera pustie de la etajul casei. Dupa ce se trezise mai bine observa de asemenea ca este si legata la maini si la picioare.
-Alek da-mi drumul! a spus Rose zbatandu-se.
-Trebuie sa inveti sa te controlezi si se pare ca asta este singura solutie. Esti mai rau decat credeam, a spus Alek stand relaxat pe un scaun si jucandu-se cu punga de sange.
-Da-mi punga! a spus Rose lasandu-si partea vampireasca sa apara.
-Cand te vei controla atunci ti-o voi da, a spus Alek calm.
Rose se mai zbatu cateva minute pentru a se elibera, dar in zadar. Incepu sa se calmeze privind tavanul. Usor, usor coltii i se retrasera si il privi cu calm pe Alek, care zambea multumit.
-Imi dai punga acum? a intrebat Rose zambind.
-Desigur, stai sa te dezleg la maini.
Imediat dupa ce Alek ii dezlegase prima mana lui Rose, aceasta si-a scos coltii la vedere incercand sa-l atace pe Alek. Acesta se apara repede, legandu-i mana la loc.
-Vreau punga! a tipat Rose in timp ce il privea pe Alek iesind din camera.
Incepu sa se zbata din ce in ce mai tare dupa ce zari punga lasata de Alek in urma, evident in zadar. La scurt timp aparuse si Alek avand o seringa. Se apropia de Rose, iar aceasta se calmase speriata.
-Ce vrei sa faci Alek?
Alek tacu din gura si se apropia si mai mult de ea. Ii intoarse capul intr-o parte si ii infipse siringa in gat. Apasa pe ea cu hotarare. Rose incepu sa tipe.
-Ce mi-ai dat? a spus Rose cu o privire plina de ura.
-Verbina. Acum ca sa stii, de fiecare data cand ma vei mai ataca vei primi aceasta seringa.
Alek parasi camera inchizand usa dupa el. Rose ramase singura la doi pasi avand o punga cu sange la care nu putea ajunge. Era atat de lipsita de speranta realizand ca va sta aici o vreme, iar verbina -acea planta care dauneaza vampirilor- isi facea efectul din plin. Rana nu i se vindecase de tot si simtea o durere imensa. Daca stia ca asa avea sa fie antrenamentul nici nu se gandea sa il inceapa.
A doua zi dimineata Alek isi facuse aparitia in fata lui Rose. Aceasta nu dormise deloc din cauza durerii pe care o simtea. Alek lua punga cu sange de pe scaun si i-o arata in semn ca e gata sa se controleze pentru a o primi? Rose ii zambi, aproband din cap. Acesta se apleca sa-i elibereze mana, dar atunci Rose se napusti asupra gatului sau, smulgandu-i piele. Alek se smuci inainte sa apuce sa traga mult sange din el. Isi duse mana la rana, iar cand si-o luase de acolo rana disparuse. Se vindecase.